TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Erna
|
27-8-2006 22:15:56
Schitterende locatie. Prachtige tafelversieringen, zeer lekker eten ... maar beperk je aantal genodigden tot een 80 à 100-tal, anders zit iedereen te dicht bij elkaar, en moet men verhuizen voor het dansfeest, wat niet leuk is.
|
|
dierk
|
27-8-2006 22:39:03
Olivier,
Wij komen er heel veel, zaten er afgelopen vrijdag nog, binnen 14dagen terug, kennen er het personeel goed,weet goe het daar draait,je mag me altijd een mailke sturen mocht je nog info willen, info@studiohappymusic.be, www.studiohappymusic.be Groetjes, Dierk
|
|
Tamara
13-11-2010
|
28-8-2006 11:07:54
Heel mooie zaal, maar wij hebben die niet gekozen omdat het boven ons vastgesteld budget lag. Allezins al heel veel positieve reacties over gehoord en een van de bekendste in het meetjesland. Is momenteel dé topper.
|
|
Lien
26-5-2006
|
28-8-2006 11:22:55
Hallo Olivier
Wij hebben daar afgelopen 26 mei ons huwelijksfeest gegeven en ik zou het zo willen herdoen !
tot in de puntjes was het werkelijk mijn droomfeest, het was werkelijk schitterend ! En wat ik ook moet zeggen als je het vergelijkt met andere zalen dan valt het voordeliger uit, is dus niet zo duur als het op het eerste zicht lijkt !
Als je nog vragen hebt : callenslien@hotmail.com
Ik zou echt niet verder zoeken ! Wanneer willen jullie daar trouwen ? Groetjes
Lien 26/05/2006
|
|
davine
31-3-2006
|
28-8-2006 17:37:34
Hallo,
Huize debaere vin ik echt heel heel goed. Men vriendin is daar 7juli getrouwd en ik moet zeggen z'n geslaagt trouwfeest kom je niet veel tegen alles dik inorde. Ik denk dat we met z'n 200 man waren op het avondfeest en ik vond dat er evht ruimte genoeg was.Het dansen was in dezelfde zaal of het eten. Ik ziu er zeker niet over twijfelen. Als ik ooit zelf trouw ga ik daar ook zeker eens langs.
Groetjes Brenda
|
|
ruth
|
1-9-2006 18:47:16
Ben er vorig jaar getrouwd en heel erg tevreden. Alles was perfect in orde! Niet twijfelen dus.
|
|
Olivier
2-10-2006
|
21-9-2006 12:51:32
Wij zijn daar getrouwd op zat. 02/09/06. Het was in één woord SUPER. Het decor, de bediening, het eten, ... Niet twijfelen zou ik zeggen, gewoon doen.
Ik heb foto's van de zaal en het feest. Dus als je wil stuur je maar een mail naar mij en dan stuur ik ze door. (oliviertack@hotmail.com)
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|