Terug naar overzicht
Je moet eens op de site van Colruyt kijken. Ik dacht dat je daar een kortingskaart kon krijgen. Je moet dan gedurende x-maanden (weet ni juist hoe lang) je bonnetjes bijhouden, en daar krijg je dan een % op. Het staat allemaal op de site, maar ken het niet van buiten.Verder weet ik het eigenlijk niet. Had er nog nooit van gehoord, dus ook niet van een cadeau bij de bank.GroetjesKatrien
Wij zijn 34 dagen getrouwd en tot op heden geen kado's van instanties ontvangen
Bij Colruyt hebt ge een kortingskaart als ge gaat trouwen of samenwonen, maar 'k denk dat wij voor de rest ook niet echt cadeaus hebben ontvangen... It's all about the money, remember, zoveel krijg je de dag van vandaag niet meer ;)
Hier voorlopig ook enkel de colruyt-kortingskaart :-). Dat is voornamelijk bij een geboorte dat je vanalles krijgt hoor ;-).Groetjes!Evelien
Ik heb die colruyt-kaart automatisch thuis ontvangen. We kunnen dus onze kasticketten sparen tot 6 maand na de trouw. van die kasticketten mogen we er dan 5 uitkiezen waarvan we 5% terugbetaald krijgen.Nu, het grappige is, wij gaan zelden of nooit naar de Colruyt!
Wij krijgen wat van de voorzorg, maar dat is omdat mijn ouders voor mij huwelijkssparen hebben gedaan... Voor de rest zou ik ook niet echt weten vanwaar je nog iets krijgt...
beste, wij zijn 20april getrouwd en hebben van de vakbond elk 75€gekregen,maar dan moet je wel een bewijs binnen brengen maar dat krijg je van het gemeentehuis de dag dat je trouw! van onze gemeente zelf hebben wij een aankoopbon gekregen van 50€! voor de rest weet ik niet direct ook iets! groetjes
ACV is inderdaad 75€ per lid, en bij CM eventueel voorhuwelijkssparen, maar dat is enkele jaren geleden voor nieuwe instappen stopgezet. Enkel diegenen die dit al deden, lopen nog verder.Bij Colruyt 5% cash uitbetaald na 6 maanden sparen en de duurste ticketten binnenbrengenVerder geen idee. Wij hadden bij samenwonen boeket bloemen gekregen van onze verzekering :-) Ook wel leuk.
Wij hebben van onze stad het kookboek van de Boerinnenbond gekregen WebRepcurrentVotenoRatingnoWeight
Geen geschenkjes van de werkgever meer?
3 dagen klein verlet :-)
Van onze werkgevers hebben we voor 100 euro cadeaucheques van INNO (ik) en een bedrag van 100 euro extra op de loonfiche (mijn man) gekregen.
Mailtje gestuurd naar het ACV en je krijgt idd 75€, is al eens de moeite om naar te vragen :)
bij de voorzorg ( soc. mutualiteit ) niks meer en bij acod ( vakbond ) ook ni meer