Nu Online
Momenteel zijn er 341 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Aantal kleedjes passen per winkel

8-6-2012 11:13:54
Hallo
Als maagd in het kleedjes passen, een vraagje voor jullie:
Hoeveel kleedjes pas je normaal in een winkel?
Ik heb morgen een afspraak in LR in Brugge en heb via de website 6 i like a lot en 2 i like aangeduid.
Is dit wat veel om te passen in 1 bezoek? Hoeveel tijd trek ik best uit voor zo'n bezoek aan de winkel?

Bedankt voor de hulp
Rebecca

Rebecca
27-4-2013
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 1201

Melissa
30-6-2012
 Meld misbruik8-6-2012 11:17:57

Hey Rebecca

Ik denk dat dit een beetje van winkel tot winkel afhangt... Ik heb mijn kleedje bij Le Chapeau in Bree gekocht en daar ben ik de hele winkel rondgegaan en mocht ik alles passen wat ik mooi vond. Ik heb er daar toch zeker 12 - 13 gepast. (Ik ben er een 2-tal uur binnen geweest)

Bij Koonings in Deurne (NL) heb ik er max 4-5 aangehad. De service was er bij mij niet al te best... want nadat ik 3 jurken had gekozen om eens te proberen, kreeg ik al de opmerking dat ik er al voldoende had, terwjil ik nog niet eens de helft van de rekken had bekeken...

Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik8-6-2012 11:27:30

Hey!

Zal er inderdaad een beetje van afhangen van de winkel :-).
Ik heb in de eerste winkel een 7-tal kleedjes gepast...ben toen wel gans de winkel afgelopen en wat ik mooi vond, nam ze mee...en ze heeft er zelf nog een aantal aangeduid om eventueel te passen.
In winkel 2 heb ik er zeker 12 (of meer) gepast...daar mocht ik eigenlijk alles passen :-) haha...

Dus, het hangt er vanaf...mss kan je wel al een aantal favoriete jurken aanduiden in de winkel...en er zullen ook zeker nog jurken hangen die je niet on line hebt gespot ;-) van vorige collecties of exclusieve stukken...

In elk geval - véééééél plezier met passen é!!
Ik wou dat ik het nog eens kon overdoen...hoewel het ook zeer vermoeiend was, 2 winkels op 1 dag!

groetjes!

Sandra

Sophie
15-9-2012
 Meld misbruik8-6-2012 11:32:48

Hai Rebecca,

Ik heb er (bij Le Chapeau in Antwerpen) ook zeker een 10-tal aangehad. Mijn jurk zat uiteindelijk bij die 10, maar had dat niet het geval geweest, was er zeker mogelijkheid om er nog meer te passen. Maak je maar geen zorgen, wellicht vragen ze je gewoon aan te duiden wat je mooi vindt om het eventueel klaar te hangen, en een beetje zicht te krijgen op de stijl die je kiest... Maar zelfs dan komt wat je mooi vindt op foto niet noodzakelijk overeen met de jurk die jou op het lijf geschreven is... Los daarvan: geniet ervan, je zal stralen!

Sophie

Elfie
27-10-2012
 Meld misbruik8-6-2012 12:02:55

Hoi Rebecca,

mijn kleedje komt ook van LR op een uurtje was ik buiten .... mijn vriend kon zijn oren niet geloven toen ik het hem vertelde . Ik heb ringetjes gekregen die ik rond de kleedjes mocht hangen die ik mooi vond. Ik heb zo een 5 tal kleedjes gepast, maar bij mijn eerste kleedje gebleven, ik had onmiddellijk een wow gevoel. En mijn ma en mijn beste vriendin (getuige) kregen de tranen in de ogen. Dan weet je dat het goed zit. De tijd hangt dus echt af van hoe rap en of je bij iet een echt wow gevoel hebt.

Veel plezier

Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik8-6-2012 12:06:46

Bedankt allemaal - aftellen naar morgen nu!

Mieke
27-4-2013
 Meld misbruik8-6-2012 18:02:33

Hey Rebecca,

Ik had vanmiddag mijn eerste pasavontuur en meteen ook het laaste.
Vanmiddag bij Elena in Deinze geweest .Een hele leuke ervaring! Ik mocht er zoveel passen dat ik wou en ze was enorm behulpzaam. Ik heb een kleedje of 7 gepast en ben er ongeveer een 1u30 binnen geweest.
En ja, er was 1 kleedje die er echt uitsprong. Ik heb nog even getwijfeld maar heb het toch besteld.
Wat de andere dus zeggen, klopt. Je weet het dus wel wanneer het 'jou' kleedje is.
Veel plezier morgen en geniet ervan!

Groetjes

Joyce
11-5-2013
 Meld misbruik9-6-2012 10:02:19

Ik ben in 2 winkels geweest en mocht ook de kleedjes uitkiezen die ik mooi vond. In de ene winkel heb ik er zo'n 6 gepast denk ik. In de andere winkel toch wel een tiental. De verkoopster stelde zelf ook nog enkele keuzes voor. Maar ben toch bij mijn eerste keuze gebleven! Veel plezier met de zoektocht!

@Mieke: proficiat! Toch ook je kleedje gevonden dus! Je ziet het, niet te hard twijfelen en denken, je voelt gewoon dat het dat is he :-) Leuk he! Ik droom er nog altijd over...

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info