TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Melissa
30-6-2012
|
8-6-2012 11:17:57
Hey Rebecca
Ik denk dat dit een beetje van winkel tot winkel afhangt... Ik heb mijn kleedje bij Le Chapeau in Bree gekocht en daar ben ik de hele winkel rondgegaan en mocht ik alles passen wat ik mooi vond. Ik heb er daar toch zeker 12 - 13 gepast. (Ik ben er een 2-tal uur binnen geweest)
Bij Koonings in Deurne (NL) heb ik er max 4-5 aangehad. De service was er bij mij niet al te best... want nadat ik 3 jurken had gekozen om eens te proberen, kreeg ik al de opmerking dat ik er al voldoende had, terwjil ik nog niet eens de helft van de rekken had bekeken...
|
|
Sandra
7-9-2012
|
8-6-2012 11:27:30
Hey!
Zal er inderdaad een beetje van afhangen van de winkel :-). Ik heb in de eerste winkel een 7-tal kleedjes gepast...ben toen wel gans de winkel afgelopen en wat ik mooi vond, nam ze mee...en ze heeft er zelf nog een aantal aangeduid om eventueel te passen. In winkel 2 heb ik er zeker 12 (of meer) gepast...daar mocht ik eigenlijk alles passen :-) haha...
Dus, het hangt er vanaf...mss kan je wel al een aantal favoriete jurken aanduiden in de winkel...en er zullen ook zeker nog jurken hangen die je niet on line hebt gespot ;-) van vorige collecties of exclusieve stukken...
In elk geval - véééééél plezier met passen é!! Ik wou dat ik het nog eens kon overdoen...hoewel het ook zeer vermoeiend was, 2 winkels op 1 dag!
groetjes!
Sandra
|
|
Sophie
15-9-2012
|
8-6-2012 11:32:48
Hai Rebecca,
Ik heb er (bij Le Chapeau in Antwerpen) ook zeker een 10-tal aangehad. Mijn jurk zat uiteindelijk bij die 10, maar had dat niet het geval geweest, was er zeker mogelijkheid om er nog meer te passen. Maak je maar geen zorgen, wellicht vragen ze je gewoon aan te duiden wat je mooi vindt om het eventueel klaar te hangen, en een beetje zicht te krijgen op de stijl die je kiest... Maar zelfs dan komt wat je mooi vindt op foto niet noodzakelijk overeen met de jurk die jou op het lijf geschreven is... Los daarvan: geniet ervan, je zal stralen!
Sophie
|
|
Elfie
27-10-2012
|
8-6-2012 12:02:55
Hoi Rebecca, mijn kleedje komt ook van LR op een uurtje was ik buiten .... mijn vriend kon zijn oren niet geloven toen ik het hem vertelde . Ik heb ringetjes gekregen die ik rond de kleedjes mocht hangen die ik mooi vond. Ik heb zo een 5 tal kleedjes gepast, maar bij mijn eerste kleedje gebleven, ik had onmiddellijk een wow gevoel. En mijn ma en mijn beste vriendin (getuige) kregen de tranen in de ogen. Dan weet je dat het goed zit. De tijd hangt dus echt af van hoe rap en of je bij iet een echt wow gevoel hebt. Veel plezier
|
|
Rebecca
27-4-2013
|
8-6-2012 12:06:46
Bedankt allemaal - aftellen naar morgen nu!
|
|
Mieke
27-4-2013
|
8-6-2012 18:02:33
Hey Rebecca, Ik had vanmiddag mijn eerste pasavontuur en meteen ook het laaste. Vanmiddag bij Elena in Deinze geweest .Een hele leuke ervaring! Ik mocht er zoveel passen dat ik wou en ze was enorm behulpzaam. Ik heb een kleedje of 7 gepast en ben er ongeveer een 1u30 binnen geweest. En ja, er was 1 kleedje die er echt uitsprong. Ik heb nog even getwijfeld maar heb het toch besteld. Wat de andere dus zeggen, klopt. Je weet het dus wel wanneer het 'jou' kleedje is. Veel plezier morgen en geniet ervan! Groetjes
|
|
Joyce
11-5-2013
|
9-6-2012 10:02:19
Ik ben in 2 winkels geweest en mocht ook de kleedjes uitkiezen die ik mooi vond. In de ene winkel heb ik er zo'n 6 gepast denk ik. In de andere winkel toch wel een tiental. De verkoopster stelde zelf ook nog enkele keuzes voor. Maar ben toch bij mijn eerste keuze gebleven! Veel plezier met de zoektocht!
@Mieke: proficiat! Toch ook je kleedje gevonden dus! Je ziet het, niet te hard twijfelen en denken, je voelt gewoon dat het dat is he :-) Leuk he! Ik droom er nog altijd over...
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|