TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Rebecca
27-4-2013
|
8-6-2012 14:08:08
Parijs, Firenze, Barcelona ... Keuze genoeg, hangt af van wat je zoekt!
|
|
Dorina
8-9-2012
|
8-6-2012 14:13:14
Praag schijnt heel romantisch te zijn, en ook vrij dichtbij, en vrij goedkoop. Veel parken en mooie gebouwen, maar ik weet niet wat je precies zoekt natuurlijk. Er is een goedkope nachttrein van Amsterdam naar Praag, maar ik denk dat zo iets ook vanuit Brussel bestaat, maar dat zal vast wel duurder zijn, denk ik. Venetie, maar dat is een cliche en ook een dure stad. Boedapest is ook heel erg leuk en mooi, en goedkoop, daar ben ik wel zelf eens geweest, maar ligt misschien wat ver voor 4 dagen, is ook vrij grote stad. En anders de Ardennen, de streek rond Durbuy is mooi, maar vrij toeristisch. (Hoewel er een superromantische bed and breakfast is 'le rideux' genaamd, de kamer 'de buizerd' is echt super voor twee!) De streek rond Malmédy, Spa etc is ook heel mooi, je kan er prachtig wandelen, kleine dorpjes, veel natuur enzo. Of de Provence, een huisje met een zwembad ofzo, als je gewoon lekker wil niksdoen tussen de lavendelvelden in de zon, maar dat is al vrij ver he. Goh, ik zou duizend dingen kunnen zeggen :-) Parijs (maar duur en cliche), Londen (idem), Barcelona (maar dan moet je het vliegtuig al nemen, en dat is toch wat onverantwoord voor 4 dagen (voor het milieu...), Of ergens in Zwitserland, daar zijn ook nachttreinen vanuit Amsterdam, wij zijn ooit eens in Luzern geweest, het is daar prachtig en er is een groot meer om te zwemmen. Als je nog meer wil weten, kan ik nog wel verzinnen :-)
|
|
Caroline
12-5-2012
|
8-6-2012 17:11:19
wij zijn naar Parijs geweest. Goh ik vind dat nu niet zo cliche hoor. We hebben veel kunnen doen en zien en het was een toffe herinnering. En als je het dan toch cliche wil noemen, voor een huwelijksreis mag dat
|
|
Emy
30-6-2012
|
8-6-2012 17:18:15
Stockholm is ook wel een toffe stad, of een andere citytrip een beetje verderweg. Ik zou buitenland kiezen omdat je dan meer het gevoel hebt dat je echt op vakantie bent vind ik. De ardennen of vlaanderen zijn zeker ook leuk, maar dat gaat minder 'speciaal' zijn.
|
|
Ann
1-9-2012
|
8-6-2012 17:18:36
wij gaan 4 nachten naar Barcelona !
|
|
heidi
10-7-2012
|
8-6-2012 17:19:49
Al bedankt voor de tips; ben aan het denken over praag of boedapest of zo. Londen staat op ons verlanglijstje voor dec en we zijn er nog maar geweest in april, en parijs is niet zo voor mij, ik hou helemaal niet van de franse taal :-(
echt moeilijk om beslissing te nemen
|
|
Julie
22-9-2012
|
8-6-2012 18:21:35
Budapest is zeker ook een aanrader, ben er vorige zomer ook voor enkele dagen met mn verloofde geweest! Zeer romantisch! hele mooie stad! je kan er een candlelight dinner op een boot op de donau doen met zicht op alle mooie gebouwen bij ondergaande zon, etentje in de Fisherman's Bastion, suuuperchique (duur maar niet overdreven, perfect voor een honeymoon ;-).. overal muzikanten die aan je tafeltje komen spelen.. wij logeerden toen via booking in Continental Hotel Zara, 4****, niet duur, zo net buiten het centrum gelegen maar alles was te voet zeer goed te doen, met klein zwembad en wellness op het dak.. perfect, zeker voor het warme weer (was toen elke dag 25-30 graden) je kan er ook gaan shoppen, is een moderne stad op dat vlak! Wij zijn erna ook nog 3 dagen naar't Balatonmeer geweest, maar dat was wat ouder allemaal, was liever wat langer in Budapest gebleven ;-) Praag is naar't schijnt ook de moeite, maar daar ben ik zelf nog niet geraakt, kan dus niet vergelijken... Veel plezier in elk geval! Julie
|
|
Vicky
8-6-2013
|
8-6-2012 18:31:00
Wenen is naart schijnt ook een echte aanrader!
|
|
heidi
10-7-2012
|
8-6-2012 19:08:01
@ julie, amaai da hotel ziet er wel super uit he, heb eens gekeken, is het echt zo de moeite zoals ze schrijven, je moet wel de prijzen vergelijken, heb gezien dat er tussen 2 operators 100 euro verschil zit. al de moeite he. hoe ben jij naar daar gegaan? met vliegtuig?? ryanair zit goed van prijzen heb ik gezien.
doei
|
|
veronique
30-6-2012
|
8-6-2012 22:27:25
wij gaan 3 nachten naar rome!!
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|