Nu Online
Momenteel zijn er 609 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

taken voor een bruidsmeisje

8-6-2012 13:00:49
hallo bruidjes,
ik heb voor op mijn huwelijk 1 bruidsmeisje van 5 jaar en een jongen van 3 jaar.
Maar doordat mijn zus van 14 jaar alleen in de suite zou moeten lopen, zou ik haar graag ook bruidsmeisje maken.
Ik heb het haar nog niet gevraagd omdat ik eerst zou willen weten wat ze kan mee naar voren dragen.
de kindjes zullen al de ringen dragen, wij gebruiken ook witte duiven die tijdens de viering verwerkt worden in een toneeltje, maar ik weet niet of dit zo'n goed idee is om deze duiven in een doorzichtig kooitje naar voren te dragen.
ook hebben wij een ceremoniemeester die alles tijdens de mis in goede banen zal leiden, dus qua taken tijdens de viering zal hij deze op zich nemen.

hopelijk hebben jullie betere ideetjes om mij te helpen.

alvast hartelijk bedankt,
shauni

shauni
4-8-2012
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 916

inge
15-9-2012
 Meld misbruik8-6-2012 14:29:02

Is er niemand in de familie van dezelfde leeftijd zodat zij ook in de suite kan en dit niet alleen hoeft te doen.
Ofwel loopt zij gewoon na de kleintjes en geef haar de taak om er beetje op te letten tijdens de mis. Dat zijn zo van die kleine dingen die een bruid aan haar hoofd heeft, begrijp je volledig.

joyce
26-10-2013
 Meld misbruik8-6-2012 14:49:59

en als je de bruidskindjes nu eens bloemenblaadjes laat strooien en haar de ringen dragen ?
ik zelf heb mijn "stief"dochtertje van 4jaar en dan mijn zusje van 15jaar en britt zal de rozenblaadjes strooien en ashley de ringen dragen

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...