Nu Online
Momenteel zijn er 359 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

menuhouders

8-6-2012 14:16:55
hoi vorige week menu wezen vast leggen en daar hebben ze gezegt dat ik zelf voor menuhoudertjes moet zorgen .
Nu wat hebben jullie genomen ? of hebben jullie van die dubbelgeplooide menu kaarten genomen zodat die zelf kunnen rechtstaan?
Ik heb al verschillende houdertjes gevonden oa in de action die best meevallen van prijs maar je wat doe je er nadien mee hé . ik had dan liever iets genomen die ik wel nog kan gebruiken want wat moet ik met 15 fotohoudertjes ??
en dan heb ik nog mijn tafel"nummering" plaasting hoe presenteer ik dat het zijn origamizwaantjes 1st gedacht aan kadertjes maar dan zit ik terug met het wat te doen met 10 kaders
laat jullie inspiratie gaan dames

tima
8-9-2012
Meld misbruik

Reacties: 9 | Gelezen: 2316

Stefanie
15-9-2012
 Meld misbruik8-6-2012 15:26:00

Ik ga dit onderwerp ook volgen want ook ik weet niet direct een oplossing hiervoor.

Wij zullen waarschijnlijk maar 2-3 menukaarten op de tafel zetten + tafelnummer + een zogenaamd "feestreglement" om het wat losjes te houden.
Ik had gedacht om dit allemaal in max. A5 formaat te maken en plastificeren, en ze dan in zo'n fotohoudertjes te steken (bv. blokje met ijzerdraad en knijpertje om vast te steken). Maar ik vrees dat die houdertjes niet stevig genoeg zijn en de boel direct zal omvallen.
Geen idee wat ik nog kan gebruiken...

Caroline
12-5-2012
 Meld misbruik8-6-2012 17:08:21

wij hadden menukaarten die bleven rechstaan (gemaakt via poobies.be) en voor naamkaartjes hadden wij hartjes die je op je glas kon zetten (ze bleven heel de avond staan) en de meesten hebben die meegenomen als herinnering. (die kwamen van trouwartikelen.nl). en daar heb je trouwens nog massa's ideeen

veel succes

freyja
30-6-2012
 Meld misbruik8-6-2012 18:47:50

Wij hebben dubbelgeplooide menukaarten die blijven rechtstaan en voor het feestreglement hebben we van die tolsby-kadertjes uit de ikea gehaald. Aan 1€ per stuk kan je niet sukkelen vind ik...

Fredie
26-6-2010
 Meld misbruik8-6-2012 18:53:46

Onze menukaarten waren ook dubbelgevouwen kaarten die bleven rechtstaan en de tafelnamen (zelfgemaakte vierkanten met organzastrik), zaten in houten fotohoudertjes met een spiraaldraad. Het waren eigenlijk houten diertjes met koorden pootjes (muisjes, kuikentjes, kikvorsjes,...) en die hebben we nog steeds ; ze staan her en der in huis verspreid maar ook op het werk.

tima
8-9-2012
 Meld misbruik8-6-2012 20:43:54

typisch als ik over de trouw begin ist uhu uhu van mijn vriend . nu ziet hij me bezig opt forum en leg ik uit wat ik heb gevraagd zegt zo van das toch simpel de menukaart laten we dubbel plooien (tenslotte kosten kadertjes ook €) en voor de tafel plaatsing maak je dan maar een grote origami zwaan da blijft dan ook uit zich zelf staan . Ja halo kon ie dat niet direct zeggen :)

iris
30-6-2012
 Meld misbruik9-6-2012 19:57:15

Waren jouw kleuren niet limoengroen en oranje?

Dan kun je eventueel limoenen en sinaasappelen, of eventueel granny smith-appels als houdertjes gebruiken:

tima
8-9-2012
 Meld misbruik9-6-2012 20:02:06

heel leuk iris en ja idd oranje en lime zit in mijn kleuren palet

Veerle
2-7-2011
 Meld misbruik11-6-2012 14:56:24

Wij hadden geen menukaarten, dus hebben ons daar geen zorgen over moeten maken... En zowieso, niemand heeft ze gemist ze, uiteindelijk kunnen ze toch niet kiezen wat ze eten... ;)

tima
8-9-2012
 Meld misbruik11-6-2012 15:18:33

hihi veerle je hebt nog gelijk ook :)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...