Terug naar overzicht
Ik ga dit onderwerp ook volgen want ook ik weet niet direct een oplossing hiervoor.Wij zullen waarschijnlijk maar 2-3 menukaarten op de tafel zetten + tafelnummer + een zogenaamd "feestreglement" om het wat losjes te houden.Ik had gedacht om dit allemaal in max. A5 formaat te maken en plastificeren, en ze dan in zo'n fotohoudertjes te steken (bv. blokje met ijzerdraad en knijpertje om vast te steken). Maar ik vrees dat die houdertjes niet stevig genoeg zijn en de boel direct zal omvallen.Geen idee wat ik nog kan gebruiken...
wij hadden menukaarten die bleven rechstaan (gemaakt via poobies.be) en voor naamkaartjes hadden wij hartjes die je op je glas kon zetten (ze bleven heel de avond staan) en de meesten hebben die meegenomen als herinnering. (die kwamen van trouwartikelen.nl). en daar heb je trouwens nog massa's ideeen veel succes
Wij hebben dubbelgeplooide menukaarten die blijven rechtstaan en voor het feestreglement hebben we van die tolsby-kadertjes uit de ikea gehaald. Aan 1€ per stuk kan je niet sukkelen vind ik...
Onze menukaarten waren ook dubbelgevouwen kaarten die bleven rechtstaan en de tafelnamen (zelfgemaakte vierkanten met organzastrik), zaten in houten fotohoudertjes met een spiraaldraad. Het waren eigenlijk houten diertjes met koorden pootjes (muisjes, kuikentjes, kikvorsjes,...) en die hebben we nog steeds ; ze staan her en der in huis verspreid maar ook op het werk.
typisch als ik over de trouw begin ist uhu uhu van mijn vriend . nu ziet hij me bezig opt forum en leg ik uit wat ik heb gevraagd zegt zo van das toch simpel de menukaart laten we dubbel plooien (tenslotte kosten kadertjes ook €) en voor de tafel plaatsing maak je dan maar een grote origami zwaan da blijft dan ook uit zich zelf staan . Ja halo kon ie dat niet direct zeggen :)
Waren jouw kleuren niet limoengroen en oranje?Dan kun je eventueel limoenen en sinaasappelen, of eventueel granny smith-appels als houdertjes gebruiken:
heel leuk iris en ja idd oranje en lime zit in mijn kleuren palet
Wij hadden geen menukaarten, dus hebben ons daar geen zorgen over moeten maken... En zowieso, niemand heeft ze gemist ze, uiteindelijk kunnen ze toch niet kiezen wat ze eten... ;)
hihi veerle je hebt nog gelijk ook :)