Terug naar overzicht
tea tree oil zou heel goed helpen. je kan dit kopen in bodyshop. verder zo vet mogelijk houden, zo genezen ze sneller.en niet aan prutsen :)
Hey Widmer Lipactin werkt zeer goed. Is te koop bij de apotheek. Weet wel niet hoeveel het precies kost.Hopelijk ben je er vlug vanaf!Groetjes
Hallokes Ik heb hier regelmatig last van. Ziekte, stress,...Vorige zomer heel men neus en lip. Echt geen zicht.Aciclovirum 800mg neem ik in. Dit is op voorschrift van de dokter wel.Als je dit een week op voorhand in neemt ga je zeker geen last hebben. Ik doe dit altijd voor ik verlof vertrek. De laatste keer toch en heb nix meer.Als de koortsblaas er is heb ik murazine als zalf. Verzacht en geneest vlug. Wel geen zicht want dat is witte zalf maar helpt.GrtzTinne
snel naar de apotheek voor compeed pads ( neem deze voor s nachts, deze zijn hoger gedoseerd) en laat ze er maar een dag op 2 opliggen en je zal ze bijna niet meer zien!
Ik heb ook Aciclovirum genomen. Dit gezien ik ook rap een koortsblaas heb. Bij mij heeft het geholpen. Op mijn trouwdag had ik er geen. Groetjes Nathalie
Compeed klevertjes zorgen voor snelle herstelling en beperken het risico op besmetting ...
Zovirax helpt als je het vanaf de eerste tintelingen die je voelt erop smeert. Soms komen ze zelfs niet helemaal door hiermee.