Terug naar overzicht
Waauw! Prachtige foto'kes, jullie stralen echt op de foto's! Je kleedje is echt super hoor :)Nog veel geluk samen! Grtjes.
Heyla, ik had al een aantal foototjes gezien en die waren supermooi... Maar deze zijn echt geweldig! Goed dat je zonder bandjes hebt genomen, je zag er schitterend uit!! Groetjes
Hey Sarah!Oh, zo mooi...je stond echt SUPER met je kleedje!Toch zonder de halter dan ;-) echt goed...En je kapsel was ook prachtig!Jouw juweeltjes waren ook van Lemony? Heel fijn...perfect voor je dress!Geniet nog lang na met de mooie foto's en veel geluk in de toekomst!!groetjeSandra
Leuke foto's en je kleedje stond je prachtig! Tof ook dat iedereen van de suite in het blauw was, dat geeft toch een speciaal en afgewerkt effect aan de foto's. Geniet nog heel veel na!
Echt heel mooi! Jullie zagen er prachtig uit en straalden!!!Proficiat!!
Jullie waren prachtig!!! dikke proficiat!
Prachtig gewoon. Heb ik al even een ideetje, de mannen bij ons dragen wit hemd met wit/blauw gestreepte das. Kindjes ook wit met blauwtinten. Toch leuk een kleur die telkens weerkomt. Mooie auto ook!
Zo'n knappe bruid en 2 stralende moeders!! Proficiat!
Hallo,Heel knappe foto's, jullie straalden echt!Onze bruidskindjes hebben ook blauw-witte kleren aan, en ik vind jullie foto's met de kindjes superorigineel. Waar hebben jullie die bolderkar gehuurd? Zoiets zou ik bij ons ook graag doen.Groetjes
@ Marijke:Wij hebben de bolderkar niet gehuurd,de mama van onze bruidskindjes had deze gekocht en helemaal zelf versierd :)Sorry dat ik niet kan verder helpen :)GroetjesSarah