Terug naar overzicht
Echt niet! Dat zou nogal raar en ongehoord zijn! Je kunt altijd vrijblijvend en gratis passen zonder aankoopverplichting (al zullen ze misschien wel willen verkopen).
Voor zover ik hier op het forum gezien heb, heeft nog maar 1 bruidje in 1 winkel dit meegemaakt (weet wel niet meer juist wie of waar). Dit is dus zeker niet veel voorkomend!Ikzelf heb in de 1ste winkel mijn jurk gekozen, dus echt ervaring heb ik er niet mee :-).Groetjes!Evelien
ik ook niet maar wat ik wel aanraad om jou prijsklasse iets hoger te zeggen want stel je voor je ziet een jurk dat je heel graag ziet maar eigelijk erboven ligt dan mag je het niet passen heb ik wel meegemaakt. Stel je voor dat er onverwachts iemand bv je mama zegt ik leg bij daar hebben zij geen zaken mee.groetjes
Over pasgeld heb ik nog nooit wat gehoord!@ miranda, daar heb ik ook nog nooit van gehoord... dat vind ik straf, wilden die niet verkopen dan??? pff, je kan wat tegenkomen he!!
ja en ook onvriendelijk heb er 3 jurken aangedaan en ontevreden buiten gestapt was azzurro
Eerlijk gezegd, de winkel waar ze mij zouden laten betalen hebben om een kleedje te passen, of het gewoon zelfs nog maar geweigerd zouden hebben om er eentje aan te doen omdat het "toch te duur" zou zijn, die hadden de trouwkleedjes in hun gat mogen steken en daar zou'k zelfs nog niet eens een kleed willen kopen!