Nu Online
Momenteel zijn er 633 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Feestzaal regio Leopoldsburg -Paal -Tessenderlo

8-6-2012 21:00:26
Hallo iedereen

Wij zouden volgende zomer willen trouwen, maar zijn nog steeds op zoek naar een feestzaal in de omgeving van Leopoldsburg.
We zitten met een (voorlopige) gastenlijst zitten van ongeveer 200 personen. Een zaal vinden waar iedereen in past en waar er dan ook nog plaats is voor een dansvloer is niet zo heel simpel heb ik de indruk. Maar als ik in een zaal sta, kan ik het me er ook nooit echt een beeld van vormen hoe ik iedereen gezet ga krijgen zodat er toch nog een grote dansvloer overblijft.

Daar komt dan ook nog eens bij dat mijn vriend ook nog eens een hekel heeft aan parochiezalen (dus alle zalen in Leopoldsburg zijn al uitgesloten :-) )

De helft van de gasten komt ook nog van regio Zaventem dus ik wil het liefst ook niet al te ver van een autostrade af zitten (dus Lommel valt ook al uit de boot). Het liefst zou ik een zaal hebben waar ik zelf het eten kan regelen. kwestie van de kosten wat te sparen. We zouden waarschijnlijk ook enkel het avondfeest met taart of dessertenbuffet in de zaal willen houden omdat we enkel met de naaste familie (30 man) gaan dineren.

We zijn al in "ons huis" in Heusden gaan kijken en waren wel tevreden van de zaal. Maar ik zou toch graag nog eerst even andere zalen willen bekijken. Het liefst wil ik ook niet al te ver van Leopoldsburg omdat de andere helft van de genodigden dan ook ver gaan moeten rijden en er een deel van de mensen die uit Zaventem komen ook bij ons gaan blijven slapen.

Ik hoop dat jullie wat mijn hele uitleg snappen.

Moesten jullie tips hebben voor een goede zaal, laat maar komen!

Groetjes

Marieke
18-5-2013
Meld misbruik

Reacties: 11 | Gelezen: 2692

cindy
17-8-2012
 Meld misbruik8-6-2012 21:03:19

wij trouwen nu op 17 augustus en zijn woonachtig te leopoldsburg naar 't schijnt de mast aan de kerk in leopoldsburg centrum is iets van de parochie uit, echter 't is geen parochiezaal maar echt een feestzaal. Wij zouden er eerstdaags ook even een kijkje willen gaan nemen, zijn nog ff aant wachten op de contactgegevens...

groetjes

Alessia
7-9-2012
 Meld misbruik8-6-2012 21:10:00

Hey, over 'Ons Huis'. Ik heb er al verschillende huwelijken meegemaakt en het was altijd super! Ik vind het dan ook een heel mooie vernieuwde feestzaal! Verder kan ik je niet echt iets aanraden, tenzij Genk ook mag? Daar het je O.C Rooierheide! Ook een heel mooie moderne zaal met eigen traiteur.

Marieke
18-5-2013
 Meld misbruik8-6-2012 21:26:11

Hey Cindy

De mast is van de scouts van Leopoldsburg centrum en is te klein hiervoor spijtig genoeg. De contactegegevens kun je terug vinden aan het raam van de mast (moest je geen zin meer hebben om te wachten).

Trouwen jullie in de grote kerk of is de karmel nog steeds beschikbaar?

Groetjes

Marieke
18-5-2013
 Meld misbruik8-6-2012 21:28:40

Hey Alessia

Genk is spijtig genoeg net iets te ver. Hoeveel personen waaren er ongeveer op die feesten in "ons huis"? was er steeds genoeg zit en dans plaats?

Groetjes

Alessia
7-9-2012
 Meld misbruik8-6-2012 21:33:20

Hey, ik dacht een 160 personen en er was nog plaats. De dansvloer was zeker groot genoeg, dat vind ik een van de belangrijke dingen aan een feestzaal.

cindy
17-8-2012
 Meld misbruik8-6-2012 21:52:10

Wij gaan enkel voor de wet trouwen zijn beide niet zo kerkelijk aangelegd.
Mijn dochter is in april wel gedoopt en dit is in de karmel doorgegaan, en haar eerste communie heeft ze in de grote kerk van het centrum gedaan :-)

bedankt om te laten weten, ik ga morgen alvast even met de fiets naar de mast rijden :-)
weet jij toevallig hoeveel volk erin kan?

Groetjes

Marieke
18-5-2013
 Meld misbruik8-6-2012 23:02:48

Geen flauw idee eerlijk gezegd, als je nog ruimte wilt op te dansen zou ik er toch niet meer dan 60 man in zetten. Maar ik ben eerlijk gezegd echt geen goede om ruimtes goed in te schatten.
Moest je niet kunnen wachten op je afspraak: Op vrijdag avond en op zondag vanaf 17u is de mast open voor de scouts dus kun je wel even snel piepen daar. Daar maken ze geen probleem van

Kim
8-2-2013
 Meld misbruik10-6-2012 8:44:18

Wij gaan voor het Bourgondisch Huis in Mol.
Je kan daar het eten zelf niet regelen maar ze zijn wel heel goed van prijs!
Wij hebben ongeveer 170 personen en dat lukt daar wel. Als we meer volk zouden hebben, zetten ze een tafel op de dansvloer om te eten die ze vervangen door van die hoge tafels als het dansfeest begint.

Groetjes

mona
27-7-2013
 Meld misbruik10-6-2012 16:12:01

De Maekelhoeve in Veerle-Laakdal? Of De Centrale aan de mijn in Heusden-Zolder?

Marieke
18-5-2013
 Meld misbruik10-6-2012 18:47:34

Bedankt voor de vele tips dames! Mona: Naar de centrale en de maekelhoeve heb ik ondertussen een mail gestuurd om prijs te vragen. Kim: het bougondisch huis is een goede tip, ik ga daar ook eens naar bellen, dank u.

Annechien
5-10-2012
 Meld misbruik10-6-2012 19:44:54

De Muze (cultureel centrum) in Zolder is naar het schijnt ook groot en mooi. En ik dacht dat je daar zelf een traiteur mocht kiezen!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info