Terug naar overzicht
hey Lies,ik dacht aan het volgende : voor de mannen : initiatie golf (Knokke ?) en gemeenschappelijke activiteit : zeilen ?GroetjesEls
Eerlijk gezegd he, zouden mijn ouders mij de nek omwringen als'k zoveel geld zou uitgeven aan een cadeau omdat ze ons huwelijk betaald hebben... 'k Vraag mij dan ook af of je hen daar zo'n groot plezier mee doet... Ik zou mijn ouders bijvoorbeeld veel meer plezier doen met al dat geld in ons huis te steken of het gewoon te sparen dan het aan zoiets uit te geven...
@Els bedankt voor de tips! Zijn zeker bruikbaar! @VeerleJa daar doen wij onze ouders een plezier mee. Nee, die zouden niet "mijn nek proberen om te wringen" als ik iets tof probeer te doen. Daarvoor hebben ze teveel respect voor de liefde die derachter zit. Jammer dat je dat niet zo kan zien.En we gaan een weekend naar zee, niet een week naar de Caraïben. Ik heb ook nooit begrepen waarom het okee is voor ouders om dure cadeau's aan hun kinderen te geven, maar een (relatief) klein cadeautje terug een schande zou zijn.
Lies, Ik zeg niet dat ik het zo zie, maar zo zitten mijn ouder in elkaar... Zij vinden dat als ze een cadeau moeten krijgen omdat ze een cadeau geven, het dan hetzelfde is als wanneer je het van de eerste keer gewoon zelf had gekocht en dan had er zelfs niet uit 2 mensen hun zakken geld moeten verdwijnen... We doen ze daarom veel meer plezier met een zelf gekookt etentje dan een restaurantbezoek of een weekendje naar gelijk waar...