Nu Online
Momenteel zijn er 359 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

kieken van ne vent!

8-6-2012 23:05:51
Hey bruidjes,

Ja sorry maar ik moet mijn hart effe luchten. Ik was net naar een van de bruidjes haar prachtige foto's aan het kijken en zij had een mooi lang kleedje met sleep aan ik zei tegen mijn ventje; kijk eens hoe mooi. Weet je wat die zei? Ik zie dat niet graag een lang kleedje en al zeker niet met een sleep! En wat heb ik? Inderdaad een lang met een sleep! Ik moet nu alle moeite van de wereld doen om niet te beginnen janken maar dan weet hij het he. Stel je voor dat hij dat echt niet mooi vindt, dan sta ik daar wel he. Grrrr venten!

Sophie

sophie
14-7-2012
Meld misbruik

Reacties: 14 | Gelezen: 966

heidi
16-6-2012
 Meld misbruik8-6-2012 23:23:26

hey sophie!

Trek het je niet zo aan,
zei de mijne ook :) liet verschillende jurken zien, en bij de mijne zei hij, dan vind ik dat ander mooier dan dat :)

ach , trek het me niet zo aan, weet zeker dat ik zal stralen, en toch als je het zelf aan hebt

groetjes

Tiffanie
28-7-2012
 Meld misbruik9-6-2012 0:26:35

Sowieso Sophie, als hij JOU ziet met zo'n kleedje, is hij verkocht! :)

Komt goe!!

sarah
18-8-2012
 Meld misbruik9-6-2012 7:03:55

Ik heb mij ook al moeten bedwingen om geen kleedjes te laten zien zoals dat van mij om te polsen wat hij mooi vindt. Maar ik heb schrik om een reactie zoals bij jou te krijgen :( Maar ik denk inderdaad dat als hij jou ziet in je kleed dat hij je prachtig zal vinden.

tine
19-5-2012
 Meld misbruik9-6-2012 8:54:38

Als hij jou zal zien stralen in je kleedje, zal hij het prachtig vinden...
Niets van aantrekken, niet te veel nadenken!!
Elk kleed is anders, en als jij je er goed in voelt, dan zal hij dat zien en voelen...

tine
19-5-2012
 Meld misbruik9-6-2012 8:55:22

kelly
13-7-2013
 Meld misbruik9-6-2012 8:58:12

Misschien zegt hij het ook gewoon om je een beetje te plagen...
Want als jij zegt; kijk eens hoe mooi ; dan weet hij toch dat jij zoiets mooi vindt he!!!
Vergeet niet, tact is geen al te best mannelijk trekje he :-)
Ik ben er wel in elk geval zeker van dat als hij jou zal zien stralen, meteen zal smelten!

Caroline
6-10-2012
 Meld misbruik9-6-2012 9:51:31

Heyhey,
Hier heb ik hetzelfde aan de hand gehad: bij een bustierkleed zei mijn verloofde: zo heb je toch geen kleed hè?! (met minachting in zijn ogen). Ik moet toegeven dat ik ook even van de kaart was. Maar zoals hier boven beschreven staat: ik denk dat de mannen ons altijd prachtig zullen vinden welk kleed we ook zullen aanhebben die dag.
Niet te veel zorgen maken....zij kijken naar het geheel en niet naar het kleed zelf....en het feit dat hij voor jou gekozen heeft, gaat er voor zorgen dat hij ook die dag jou prachtig gaat vinden...

sophie
14-7-2012
 Meld misbruik9-6-2012 10:12:10

Hey dames,

Heel erg bedankt voor jullie lieve berichtjes. Heb er vannacht amper van geslapen :-) maar het zou inderdaad ook wel een beetje een trucje kunnen zijn om te weten te komen wat ik ga dragen. En jullie hebben allemaal wel gelijk! Bedankt hiervoor! Voel me al een stuk beter nu!

Groetjes Sophie

Katrien
20-4-2013
 Meld misbruik9-6-2012 10:29:48

Hey,
bij vrienden van ons was het ook zo. Man wou absoluut geen kleed met sleep, geen bustier, geen handschoenen,... En wat had z'n verloofde gekozen: een jurk met sleep van 3m, bustier en handschoenen.
Maar toen hij z'n verloofde zag in haar trouwjurk, was hij helemaal verkocht.

Dus: geen zorgen maken, zou ik zeggen. Komt allemaal goed. :-)

Groetjes
Katrien

michel

Meld misbruik10-6-2012 18:17:48

Hallo bruidjes,

Na jaren ervaring als bruidskapper heb ik nog nooit meegemaakt dat de bruidegom niet onder de indruk was van zijn bruid.
Wanneer de bruidegom zijn toekomstige ziet met alles erop en eraan in zijn geheel is hij verkocht! zeker weten.
Jullie zullen allemaal er prachtig uitzien en stralen en vooral dat maakt het geheel zo mooi,
genieten van jullie dag !
groetjes Michel

Niki
30-6-2012
 Meld misbruik10-6-2012 18:54:40

Idem dito probleem!!

M'n verloofde liet dit weekend vallen dat hij 't liefst heeft dat ik int WIT/IVOOR ga van kleed! OEPSIE, ik ga in 2 kleuren gaan, vooral een donkere kleur dan. De rok is taupekleurig, top is ivoor met de taupekleurige stukken erin verwerkt...
Op den duur begin ik ook al schrik te krijgen!

Ik hoop dat hij helemaal weggeblazen zal worden, maar toch...

Nathalie
1-6-2012
 Meld misbruik10-6-2012 19:54:39

Hey, ik had dit ook voor, liet allerlei kleedjes zien en hij zei bij mijn kleed dat hij het niet mooi vond. Ik was kei hard in paniek, kon beginnen wenen. Begon aan alles te twijfelen. Ik ben ondertussen getrouwd en kan zeggen: toen ik de deur opendeed, sprongen de tranen in zijn ogen. Later zei hij: dit is wel het mooiste dat ik al gezien heb van alles dat je me hebt laten zien op internet. Toen heb ik hem erop gewezen dat hij dit kleedje anders al eens had gezien op internet en dat hij het toen afgekeurd had. Hij kon wel niet geloven dat dit hetzelfde was, dus geen paniek, komt wel in orde.

Veerle
2-7-2011
 Meld misbruik11-6-2012 13:53:13

Ladies, jullie aanstaande ventjes gaan jullie zowieso prachtig vinden op jullie grote dag!!

Om je een idee te geven, ik ben getrouwd in een zwart kleed... Als ik dat op voorhand had verteld/laten zien, had hij mij volledig zot verklaard en was hij waarschijnlijk half beginnen flippen... Maar toen hij me zag in mn kleed, was hij volledig verkocht! :)
Dus no worries ;)

sophie
14-7-2012
 Meld misbruik11-6-2012 15:43:36

Hij zei me gisteren van: ach eender wat jij gaat dragen al is het een patattenzak dan nog zal jij voor mij de mooiste ooit zijn! Dus ben ik toch al een beetje geruster hihi ;-) maar toch bedankt voor jullie lieve woorden!!

Groetjes Sophie

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...