Nu Online
Momenteel zijn er 280 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

taak voor niet-bruidskindjes

9-6-2012 17:09:59
na al wat obstakels met de bruidskindjes tegen te komen hebben we besloten om maar voor 2 bruidskindjes te gaan van de verloofde zijn kant van de familie en de 2 kindjes van mijn kant van de familie geen bruidskindjes te maken. Voor wie niet weet waar het over gaat, de 2 kindjes langs mijn kant van de familie zijn zo een verlegen scheten en koppige ezels dat we het zekere voor het onzekere hebben genomen. Nu stelt mijn nonkel voor om hen misschien een leuke taak ofzo te geven die ze wel kunnen zodat ze wel nog iets kunnen doen in onze viering. Iemand een idee?
Ik dacht eerst misschien rijstzakjes uitdelen samen met nog een andere neef en nicht maar geen idee of ze dat gaan durven.

Sara
6-10-2012
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 535

iris
30-6-2012
 Meld misbruik9-6-2012 19:36:07

Rijstzakjes uitdelen is wel een leuke ja en dan kun je zo van die mooie puntjzakjes maken in jullie kleuren.

Of bellenblazers uitdelen, er zijn maar weinig kinderen die hun verlegenheid in de weg van een bellenblazer laten komen.

Afhankelijk van de teksten in jullie misboekje en de leeftijd van de kids, kun je hen misschien vragen om een tekening te maken om het misboekje op te fleuren.

Misschien kun je hen anders ook wel zo'n Here Comes the Bride-bordjes laten dragen, of iets met aangepaste teksten.

Misboekjes uitdelen is ook een typische, maar of dat nu echt leuk is. ;-)

Groeten,
Iris

Nikki
22-6-2012
 Meld misbruik10-6-2012 11:03:37

Is de viering een kerkviering?
Ja ken ze laten rondgaan met de mandjes om geld op te halen? :)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...