Nu Online
Momenteel zijn er 359 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

nog 19 dagen

10-6-2012 11:52:53
de stress begint toe te slaan iedereen heeft verwittigd voor hun aanwezigheid op ons huwelijk dus begin ik te beseffen dat het niet meer lang is! en dat doen mijn zenuwen op hol slaan! morgen mag ik voor de eerste keer mijn kleed gaan passen in de originele stof, hopelijk moeten er alleen nog maar details aan veranderd worden!! spannend!!! het worden nog drukke 2 weken!

elsy
30-6-2012
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 605

Alessia
7-9-2012
 Meld misbruik10-6-2012 11:56:22

Hey, het is dan toch goed gekomen met je kleedje! Heb je je kunnen weerhouden om te bellen? Groetjes

elsy
30-6-2012
 Meld misbruik10-6-2012 12:01:39

@ alessia: neen haar zus belde om te verwittigen voor ons huwelijk en ze kwam daar juit toe, en zo had ik ze meteen aan de tel. en hebben we zo afgesproken!! dus ja hopelijk word ik morgen niet teleurgesteld he!! tis spannend afwachten tot morgen 13.30!!! maar de algemene stress begint toch toe te slaan nu!!! groetjes

Alessia
7-9-2012
 Meld misbruik10-6-2012 12:03:23

Laat maar weten hoe het is geweest! Veel succes morgen, het zal wel allemaal super zijn!! Groetjes

Stephanie
22-9-2012
 Meld misbruik10-6-2012 13:25:16

Spannend!!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...