Nu Online
Momenteel zijn er 388 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

huwelijk en doopsel

10-6-2012 12:56:45
Eind augustus ga ik trouwen voor de wet en gaan we ons kindje laten dopen. Dit hebben we enkele weken geleden beslist.We gaan een barbecue geven voor enkel de familie en vrienden. een tuinfeest
Wie heeft kan enkele tips geven om dit goed te laten verlopen?
Zijn jullie in het lang of kort getrouwd. Hoe hebben jullie de uitnodigingen en misboekje gemaakt.

inge

Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 653

tine
14-8-2010
 Meld misbruik10-6-2012 17:44:05

wij hebben hetzelfde gedaan, getrouwd en dan de jongste laten dopen gelijk.
ook nadien bbq bij ons thuis.
wij hebben een tent gehuurd, en de bbq volledig laten doen door goede traiteur die we kennen, ook het bakken deed hij en er kwam iemand mee die al afwas ed deed.
echt een aanrader, zo moet je naar niets kijken.
wij trouwden in de voormiddag voor de wet, nadien bij ons thuis broodjes gegeven, en dan om twee uur voor de kerk.
kleinschalig met mensen die we er echt bij wilden, en het was een onvergetelijke dag!
ik kan je wel een boekje bezorgen

sofie
15-8-2023
 Meld misbruik10-6-2012 22:55:09

wij trouwen niet voor de kerk, maar hebben zelf een viering in elkaar gestoken met een namgevingsfeest (soort van doop) voor ons zoontje. we hebben tijdens de viering een gedichtje, liedje symbolische handeling en testje voorzien. eten doen wij enkel met beperkte kring gezien onze famiulie heel groot is.

inge

Meld misbruik12-6-2012 10:12:15

Dag Tine,
Alvast bedankt voor de info.
Heb je ook uitnodigingen verstuurd naar de personen die je niet uitgenodigd hebt maar gewoon om dit te laten weten?
Ben je in het lang of kort gehuwd?
Mag ik je email voor het boekje? dan kan ik een email naar je sturen.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...