Terug naar overzicht
wij hebben hetzelfde gedaan, getrouwd en dan de jongste laten dopen gelijk.ook nadien bbq bij ons thuis.wij hebben een tent gehuurd, en de bbq volledig laten doen door goede traiteur die we kennen, ook het bakken deed hij en er kwam iemand mee die al afwas ed deed. echt een aanrader, zo moet je naar niets kijken.wij trouwden in de voormiddag voor de wet, nadien bij ons thuis broodjes gegeven, en dan om twee uur voor de kerk.kleinschalig met mensen die we er echt bij wilden, en het was een onvergetelijke dag!ik kan je wel een boekje bezorgen
wij trouwen niet voor de kerk, maar hebben zelf een viering in elkaar gestoken met een namgevingsfeest (soort van doop) voor ons zoontje. we hebben tijdens de viering een gedichtje, liedje symbolische handeling en testje voorzien. eten doen wij enkel met beperkte kring gezien onze famiulie heel groot is.
Dag Tine,Alvast bedankt voor de info.Heb je ook uitnodigingen verstuurd naar de personen die je niet uitgenodigd hebt maar gewoon om dit te laten weten?Ben je in het lang of kort gehuwd?Mag ik je email voor het boekje? dan kan ik een email naar je sturen.