Nu Online
Momenteel zijn er 365 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Auto 'versieren'

10-6-2012 15:10:12
Hoi allemaal,

Aangezien het van mijn ouderlijk huis naar de wet en de kerk slechts een 500 meter is vonden wij het een beetje weggesmeten om daar honderden euro's vervoer aan te geven. Wij gebruiken een mooie cabrio van kennissen. Ik zou graag die auto een beetje versieren, maar weet niet goed hoe. Iemand ervaring of ideeen?

Shibby
3-8-2012
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 911

Ine
4-8-2012
 Meld misbruik10-6-2012 15:18:55

Wit lintje aan spiegel hangen? In ikea verkopen ze witte gordijnen, 6m voor 3.99euro. Is zachter dan tule, dat gaan wij misschien op achterbank leggen ... is echt heel fijn stofje :-)

Sanne
7-7-2012
 Meld misbruik10-6-2012 16:51:38

Witte lintjes aan spiegel, antenne of aan de handvatten van de auto. Op de kofferbak thule met eventueel enkele roosjes op.

francis en joeri
6-7-2012
 Meld misbruik10-6-2012 21:22:57

hey wij hebben het zelfde probleem nou ook weer niet echt

en vind het ook zonde om veel geld uit te moeten geven om een auto te heuren. dus gaan we met onze eigen mooi auto.

wij hebben een auto lint over de moter kap en wat lindjes aan de spiegels en antenen. en op de hoedenplank wat tulen. klaar.

gr francis

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...