Terug naar overzicht
Hallo Sofie,ga zelf trouwen in februari 2007 en wij zijn ook gaan kijken naar de kapel van Helshoven en naar La motte. Uiteindelijk hebben we besloten om toch ergens anders te trouwen maar vrienden van ons zijn juist dit weekend in die kapel getrouwd. Was echt een hele mooie mis en je mag de kapel ook zelf versieren met bloemen en kaarsen. Echt wel een aanrader! Indien je daar zou willen trouwen moet je gewoon contact opnemen met de pastoor van Gelmen (gewoon effe vragen bij de nationale inlichtingen). Die is eigenlijk op de hoogte van de beschikbaarheid en dergelijke. En la motte is op zich wel mooi maar de zaal zelf was niet echt mijn stijl. Maar van vrienden heb ik gehoord dat het er echt wel zeer goed is qua eten en sfeer en zo. Ik hoop dat je iets aan mijn uitleg hebt.Groetjes,Suryani
Dank je wel voor de informatie. Waar gaan jullie trouwen? Veel succes alvast met de voorbereidingen.
Hallo, wij trouwen in de Veronakapel in Leefdaal en het feest zelf is in het kolonienpaleis in Tervuren. Is eigenlijk een hele andere stijl dan la motte. Je moet maar eens kijken op feestzalen.vanbelgie.be.Veel succes nog bij de zoektocht!
Hela Sofie, wij trouwen in de lente in de Kapel en ons feest is in De la Motte, dus ik kan nu alleen maar zeggen: doen ;-) x, K