Nu Online
Momenteel zijn er 626 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

WAT MOET IK DOEN?

28-8-2006 11:48:06
HEY?
het is een heel verhaal.
laat ik beginnen van in het begin.
ik zelf ben geboren in Antwerpen en woon al 23 jaar in West vlaanderen.Mijn ouders wonen al heel hun leven in Antwerpen.ik had een zus die jammer genoeg overleden is over 15 jaar aan een ziekte?zij was toen getrouwd en hadden een dochterje van 3 die nu al bijna 18 is.beiden woonde ze ook in Antwepen.haar echtgenoot woont nog altijd daar en woont nu al 14 jaar bij iemand anders.ik zelf heb daar al 14 jaar geen contact meer mee.
nu komt mijn ma te vragen of ik de vader zou uitnodigen op mijn trouwfeest.waar ik op antwoorde van neen.ik heb er al 14 jaar geen contact mee,zelfs mijn ma niet.mijn zus haar dochter nodigen we wel uit.tenslot ben ik haar meter.ze was wel wat boos.maar ja wat moet ik nu?
wat denken jullie?
alvast bedankt voor jullie reactie's
groeten van Skally

pascale
14-4-2007
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 517

Lieve
1-9-2006
 Meld misbruik28-8-2006 11:53:13

Hey,

niet uitnodigen zou ik zeggen. Als je al zo lang geen contact meer hebt, heeft het weinig nut om hem nu uit te nodigen. Tenzij je het contact wil vernieuwen hé. Maar het is aan jullie om te beslissen of jullie hem uitnodigen.

Groetjes,
Lieve

davida
8-9-2006
 Meld misbruik28-8-2006 16:17:28

hey

ik kan me alleen maar aansluiten bij hetgeen dat lieve zegt ik zelf zou het niet doen tis tenslotte jullie dag en jullie doen waar je zin in hebt.

grtjs
08.09.06

Marisa
7-7-2007
 Meld misbruik28-8-2006 16:17:51

ik zou het ook niet doen

Veroniek

Meld misbruik28-8-2006 16:58:04

Dag Skally

Ik zou het niet doen als je zelf geen zin hebt in contact met hem.

Als je echter héél erg twijfelt en je komt héél goed overeen met zijn dochter (waarvan ik denk van wel aangezien je meter bent en met haar wel nog contact hebt) vraag het haar eens wat zij ervan denkt?

Veel succes nog met je keuze!

Veroniek
20 07 2007

Vicky
9-9-2006
 Meld misbruik28-8-2006 20:10:23

Hey

Mijn man had zijn peter al 15 jaar niet meer gezien, en zijn neef (de peter van zijn broer) al 10 jaar niet meer. Mijn man zijn mama is ook gestorven en nadien zijn die contacten een beetje verwaterd. Maar hij wou terug contact opnemen. Hij heeft dit dus gedaan en wat bleek, zijn peter en zijn neef waren heel blij en wilden in feite ook terug contact opnemen maar wisten niet meer waar hij woonde en zo. We hebben in februari dan eens afgesproken en een heel hartelijk ontvangst gekregen. We hebben dan ook beslist om ze uit te nodigen. Hopelijk wordt het contact dan terug wat steviger!

Ik zeg dit niet omdat ik vind dat je hem moet uitnodigen hé. Ik weet neit hoe jou situatie is, ik geef je dit gewoon mee omdat er misschien ook iets positiefs kan uitkomen. Maar je moet zeker niets doen waar je je niet goed bij voelt. Misschiend at je ook eens kan afspreken met hem en als je je er dan niet goed bij voelt moet je hem neit uitnodigen.

Wij hebben terug contact genomen met een kerstkaart, cliché, maar doeltreffend! Thank God for Christmass!

Groetjes

Vicky
09.09.06

Skiwi
13-5-2006
 Meld misbruik29-8-2006 8:40:19

Ik zou precies wel de stap zetten om ze een uitnodiging te sturen .. Of ze dan komen of niet, dat is dan hun beslissing..

wie weet .. soms kan er na jarenlang geen contact misschien weer terug iets komen...

Mieke
13/05/06

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info