TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Debbie
25-5-2013
|
10-6-2012 20:14:50
Ik vind niet dat je overdrijft hoor! Ben zelf ook zo. Tis toch fijn als alles een samenhorend geheel is? Zolang je het leuk vind om dat te doen....
|
|
tine
19-5-2012
|
10-6-2012 20:16:35
Ik was ook zo, alles in het zelfde kleur/thema. Ik had het allemaal in mijn hoofd, en zo zou het ook zijn ;-) Mijn schoonmoeder probeerde nog dingen te wijzigen, maar nee hoor, ik wist perfect wat ik wou, en dat zou het worden. Ik vond het superleuk om alles zo te organiseren, te plannen, ik werd er zelfs rustig van. Laat je niet afschrikken door de reacties van anderen...
SUCCES!!
|
|
Sandra
7-9-2012
|
10-6-2012 20:38:11
Als je genoeg tijd hebt om alles te ontwerpen, waarom dan niet?? Het is mooi als alles bij elkaar past ;-)!! Gewoon doen...:-)!
groetjes!
|
|
heidi
10-7-2012
|
10-6-2012 20:40:23
bij ons is alles ook hetzelfde zoals de uitnodiging, gewoon doen wat je zelf wilt!!
|
|
Evelien
1-9-2012
|
10-6-2012 20:44:13
Hier is ook alles in hetzelfde thema en dezelfde kleuren! ;-) Wij vinden dit zo ook het mooiste, dus waarom dan niet? ;-)
Groetjes!
Evelien
|
|
miss
7-9-2012
|
10-6-2012 20:52:29
Het is net dat wat een huwelijk afmaakt, dat alles matcht! Alles van papiermaterialen als deco als bloemen zijn hier ook in hetzelfde kleurenthema! Je trouwt maar één keer en hebt geen tijd voor n 'herkansing' , niet mee inzitten en gewoon doen!!!
xxx
|
|
Lies
18-8-2012
|
10-6-2012 21:11:40
Hey Sara, ik herken het gevoel maar al te goed. Hier had iedereen rond me ook zoiets van: "Moet dat echt?", "Je bent er veel te druk mee bezig, dat is niet nodig", "focus je eens op belangrijke dingen"... Maar ik heb doorgezet, en echt alles zelfgemaakt... en nu ze zo alles op een rijtje zien liggen zijn ze bijgedraaid en komen ze af en toe zelfs helpen met de misboekjes en tafelkaartjes die ik nu nog moet maken.
Maar de reacties op al je werk van de gasten zal zeker de moeite waard zijn, gewoon doen waar je zin in hebt!
|
|
Silke
6-10-2012
|
10-6-2012 21:37:50
Je overdrijft zeker niet! Van mij is dit ook een vereiste dat alles mooi samen past en op elkaar afgestemd is! Zou niet weten waarom je dit niet zou doen? Maar ik ben dan ook beetje perfectionistisch ingesteld. Hehe! Maar niets van aantrekken, doe jij maar je ding, het zal mooier zijn zo! Succes ermee!
|
|
Elisabeth
29-9-2012
|
10-6-2012 22:04:57
Helemaal eens met de reacties hierboven: Je overdrijft absoluut niet!! Ik vind het zelf geweeeeeldig om uren na te denken en te prutsen en te surfen op internet totdat alles perfect bij elkaar past en tot in de details perfect is afgewerkt: tis dat dat een trouw zo leuk maakt! Niets van de commentaren aantrekken dus, zolang jij je amuseert :-)
|
|
Jontje
20-7-2012
|
11-6-2012 0:47:22
je overdrijft er zeker niet in, bij ons hebben we ook alles op elkaar afgestemd. uitnodigingen, kaartjes, menu's, misboekjes, bellenblazertjes, cavatjes, ... Op alles staat dezelfde print. Eenvoud en gelijkheid maakt het mooist!
|
|
Sara
6-10-2012
|
11-6-2012 6:05:22
pfoe k ben duidelijk niet de enige ;-)
|
|
Eline
7-7-2012
|
11-6-2012 9:23:36
Je overdrijft helemaal niet, als het voor jou belangrijk is, en jij maakt het zelf, waarom moeten anderen dan zeggen dat het niet nodig is?
Wij hebben niet echt een kleurenthema, maar ik steek wel vrij veel tijd in de versiering. Ik wil dat die dag het er dan ook uitziet zoals ik in mijn hoofd heb. Mijn schoonouders snappen dat helemaal niet, en zeggen dat we alles door de zaal moeten laten doen, zodat ze zelf geen zorgen hebben, en begrijpen niet dat ik vroeg in de zaal wil zijn om te zorgen dat alles er goed uitziet (de trouw begint maar in de late namiddag).
|
|
ruth
15-9-2012
|
11-6-2012 9:33:57
ik ken het ;)
Wij doen dit ook, maar worden wel gesteund hierin, m'n mama en m'n verloofde z'n mama zijn heel enthousiast met elk ideetje, de papa's ook maar je kent mannen hè ;)
Ik steek veel tijd ij drukwerk lay-outen ed.
Ik heb nu wel een stressgevoel, ik krijg precies niets meer gedaan en toch ben ik vaak bezig!! Ik moet beetje relaxen denk ik, komt door het enveloppeprobleem (zie mijn nieuwste post).
Wat is je kleurthema Sara? Hoe doe jij je tafelindelingen? wij dachten te werken met ofwel foto-items uit de jaren '20 (dit loopt als rode draad wel wat door de dag) ofwel foto-items die onszelf typeren, en dan op de tafels zelf zetten we daar een ludiek fotoverhaaltje bij, dan hebben de gasten bij het krijgen van hun naamkaartje met foto het raden naar bij wie van ons twee het item van toepassing is, en aan de tafel krijgen ze een een grappige verduidelijking bij.
Niet makkelijk hè, ik zou graag willen beginnen aan het nemen van de foto's, maar ergens lukt het me maar niet :s
groetjes
ruth
|
|
Sara
6-10-2012
|
11-6-2012 9:55:15
@Ruth: wij hebben als origineel kleurenthema tiffany blauw ( van de juwelen). maar dat is ondertussen uitgebreid naar een blauw-grijs-wit thema. Voor de tafelindeling gaan we werken met namen van architecten. Ik heb zelf vroeger ooit paar jaartjes architectuur gestudeerd en de zaal is van een bekende architect( Horta) dus we vonden dat wel een leuk idee. Het gaat nog een uitdaging worden om de nodige foto's van gebouwen te vinden. Wij gaan dan op de tafel een zwarte kader zetten met een zwart-wit foto van een bekend gebouwen dan de naam van de architect en mss in de passe partout een blauw lijntje. geïnspireerd op deze http://ruffledblog.com/diy-sihouette-table-numbers/
voor de plaatsaanduiding ga ik werken met een grote kader, inspiratie: http://finerdetails.ie/item/Luxe-Framed-Table-Plan/334/...
en voor de menukaarten hoop ik iets te doen met valse leisteen en dan onze print in tiffany blauw erin ( en de menu natuurlijk)
jou idee klinkt ook heel leuk!
|
|
ruth
15-9-2012
|
11-6-2012 12:33:14
Oh kijk eens aan, ik ben architecte :D
|
|
ruth
15-9-2012
|
11-6-2012 12:36:41
Horta zou niet misstaan in ons twenties/art deco achtig sfeertje :)
Welke zaal is dit? Is dat in een van zijn bekendste panden? Tassel? Solvay?
leuk!!!
|
|
Sara
6-10-2012
|
11-6-2012 12:47:02
art nouveau zaal horta in antwerpen. Is niet echt gebouw van hem maar met bogen van hem. ik dacht van het volkhuis in brussel
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|