Hallo iedereen,
Omdat ik altijd heel erg uitkeek naar de verslagjes van iedereen wil ik jullie het mijne zeker niet onthouden.
Onze mooie dag was 26/05/2012, we hebben vooraf heel veel schrik gehad voor het weer, maar uiteindelijk was het één van de mooiste dagen van het jaar. 27 ° en geen wolkje in de lucht.
Mijn dagje begon om 05u00 's morgens. Ik kon natuurlijk niet slapen die nacht, en ben daarom al heel vroeg opgestaan. Mijn kapster en shminkster kwamen dan ook om 06u30.
Om 09u00 (te vroeg) kwam mijn ventje en zijn familie dan aan met een heel mooie bus. (Blauwvoet - Balen)
Hij had een prachtig boeketje bij zich, en zag er zelf fantastisch mooi uit. Daar zijn al enkele traantjes gevloeid, niet enkel bij ons, maar ook bij heel wat familie. Na een klein hapje en drankje vertrokken we naar het gemeentehuis. Daar een korte, maar grappige en aangename 'plechtigheid'.
Na het gemeentehuis zijn we dan naar ons appartement getrokken voor 's middags een hapje te eten. Voordien nog enkele foto's genomen met de hele familie. Onze fotograaf was zeker en vast aan te raden, hij was al aanwezig vanaf 08u00 en heeft ons heel de dag goed geholpen! (Jef Celen)
Na ons middagmaal vertrokken we met de bus richting de kerk. Er stond heel wat mensen te wachten aan de kerk, héél leuk :-) De viering zelf was fantastisch, kort en bondig, maar heel persoonlijk. Iedereen was vol lof! Er waren zelf mannen, die voordien niet wilden trouwen, het zo wel wilden :-) Heel leuk om te horen! Ons bandje heeft de door ons gekozen nummers ook fantastisch gebracht (DUAS)! Na de misviering stonden buiten aan de kerk onze collega's met een leuke verrassing!
Nadien zijn we meteen naar de feestzaal vertrokken. Daar werd de suite al hartelijk ontvangen, en werden zij overstelpt met de nodige hapjes en drankjes. Wij zijn ondertussen met de fotograaf foto's gaan nemen. Onze feestzaal was La Grange, en omdat het zo'n prachtig weer was, hebben we dan ook in het omliggend park - domein de foto's genomen. Dit was aan het prachtige kasteel Montens.
Na de foto's hebben we met de suite gedineerd in de zaal. Het was heerlijk! Om 20u00 kwamen de avondgasten. Wij hebben tot 22u30 in de prachtige tuin gestaan van de feestzaal. Ons bandje (DUAS) heeft ook hier ons verrast met 1.5 uur muziek.
De gasten kregen héél veel hapjes en dan nog eens Wok, Paella, dessert en om 01u00 frietzakjes. Echt iedereen was vol lof over de bediening, de locatie, het eten, het drinken,... La Grange is dus zeker en vast aan te raden! Wij hebben ons ook om niets zorgen moeten maken!
Het dansfeest is dan losgebarsten, en we hebben tot 04u00 gedanst en gedronken. Het is een dag om nooit te vergeten, véél te vlug gedaan, maar zo prachtig! Wij hebben de dag erna gezegd dat we niets aan onze dag zouden veranderen, als we het nog zouden overdoen!
De foto's wil ik jullie ook niet onthouden:
http://www.jefcelen.be/huwelijksfotograaf/Je66Ba/ Geniet van onze dag bij het bekijken van de foto's. Ik doe het nog elke dag!
Groetjes
Jessica