TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Tamara
21-9-2012
|
10-6-2012 21:56:46
Bij modehuis magda (zo opzoeken op internet) hebben ze budgetvriendelijke jurken in alle modellen en kleuren! Mijn kleed komt er ook van en ben zéér tevreden over de prijs ;-) Het ziet er wat oudbollig uit maar de jurken zijn er niet minder mooi door!!
Veel succes!!
|
|
wendy
26-5-2012
|
10-6-2012 22:12:23
Boutique Couture in St Niklaas! Ze hebben er vanaf 250 euro geloof ik. En anders eens gaan kijken bij P&C, die hebben er ook (niet veel keuze, maar wel goedkoop, rond de 100 a 150 euro geloof ik) groetjes wendy
|
|
cindy
17-8-2012
|
10-6-2012 22:42:11
heb ondertussen eentje gevonden op aponi :-) heb een mailtje gestuurd om te mogen gaan passen, je kan ze online bestellen ook maar daar riskeer ik me niet graag aan...
hoop gauw antwoord te krijgen zodat ik het eens kan gaan passen want ben echt razendbenieuwd :D
|
|
Katrien
20-4-2013
|
11-6-2012 9:21:43
Cindy, kan je me op de hoogte houden van de service van Aponi? Ik heb er niet direct een bruidsjurk naar m'n keuze gevonden, maar ben wel al een tijdje aan het twijfelen voor een coctailkleedje. Wat je ook kan doen, is in juli naar een bruidswinkel gaan. Wij zouden normaal afgelopen april getrouwd zijn, en ik ben dus vorig jaar in juli naar enkele bruidswinkels gegaan, en gezegd wat m'n budget was. Je hebt dan geen jurk van de laatste collectie, maar dat vond ik niet erg. Maar ook in bruidswinkels houden ze solden. Ik heb ruim 15 jurken gepast, allemaal minder dan €400. Vaak zijn het wel pasmodellen. En omdat het dan niet moet besteld worden, kan je het op zeer korte termijn hebben. Dus zelfs voor half augustus, moet dat wel lukken. Persoonlijk ben ik het beste geholpen bij Jagré (Antwerpen). Veel pas-plezier! Katrien wetrouwen@hotmail.be
|
|
cindy
17-8-2012
|
11-6-2012 9:32:01
Katrien: zal ik zeker doen :-) ik heb er men droomkleed gevonden en hoop dat ze gauw antwoorden want wil het echt eens gaan passen :D
|
|
Nancy
19-5-2012
|
11-6-2012 10:22:46
Moest je nog iets zoeken, mijn kleed komt van Youniek in Turnhout. Ook niet duur en ik was zeer tevreden!!!
|
|
joyce
26-10-2013
|
11-6-2012 11:05:00
nova outlet in maasmechelen? laten maken ?
|
|
Doortje
18-8-2013
|
12-6-2012 12:25:30
hallo iedereen,
Ik ben ook opzoek naar een goedkope bruidsjurk. Ik wil iedereen wel aanraden goed eerst te googlen voor reviews! Er zijn een hoop oplichters actief!! Ook in belgie. Lees de verschillende forums maar na. Er is een ook een uitzending van undercover in nederland (als je dat googled kom je er wel), van 3 april 2011 over een oplichtster genaamd Aranda dee. het is echt vreselijk om te zien hoe deze vrouw andere oplicht. Hierboven in het topic wordt aponi genoemd. Op een ander forum heb ik gelezen over een oplichtster die actief is in Belgie (in limburg en oostende), genaamd anita dirkx/herzig. Daar ging het over een eponi. klinkt wel erg gelijk! Nu wil ik de mensen van de aponi site natuurlijk niet door het slijk halen als het niet dezelfde persoon (mijn excuses in dat geval) betreft, maar je moet toch toegeven dat het wel toevallig is. Deze anita schijnt dus steeds van lokatie en naam te veranderen. Eerdere namen zijn: bela moda en megosbruidsmode. Dus alsjeblieft wees voorzichtig! En geloof ook niet iedereen die post op forums bij positieve reacties. In de uitzending van undercover in nederland zie je bijvoorbeeld ook dat aranka dee bijvoorbeeld ook op trouwforums zit en zich voordoet als bruid. Voor de forum beheerders, ik hoop dat dit berichtje toegestaan is, ik las in de gebruiksvoorwaarden dat je moet opletten met het publiceren van beschuldigingen, maar het is toch belangrijk mensen op de hoogte te brengen. Veel succes iedereen,
groetjes doortje
|
|
Doortje
18-8-2013
|
12-6-2012 13:58:05
op de website opgelicht.nl ik heb mensen gevonden die opgelicht zijn aponi.be.
|
|
delphine
9-6-2012
|
12-6-2012 14:25:20
Ik ben zelf ook van leopoldsburg en ben in Best-mode te beringen mijn kleed gaan halen.. Heel goed van service en naar prijs toe ook heel tevreden van!! Zeker eens langs gaan! in Heusden zolder ( cité ) zeker ook eens binnen springen!! Had er in begin ook een beetje mijn twijfels over maar zeker doen!
|
|
eve
13-9-2014
|
14-2-2013 21:38:27
Hey, Hoe is het afgelopen bij Aponi ? Ikzelf ben ook op zoek naar een jurk regio Limburg. Sugesties welkom :)
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|