Terug naar overzicht
Wij zitten een beetje met dezelfde vraag. Voor mijn getuige heb ik oorbellen uitgezocht, maar nu vind ik dat precies een beetje zuinig. De ouders zouden we het liefst een mooie ingekaderde foto geven, maar die heb je natuurlijk pas achteraf, en dat hebben we ze ook gegeven toen we ons verloofden. Voor de getuigen kan je eventueel een gegraveerde, luxe pen kiezen, dat vind ik wel toepasselijk, maar of mensen daar echt blij mee zijn?
wij hebben bij brianto 2wijn glazen laten graveren met de datum onze namen en dan bedankt lieve ouders met fles wijn voor de papa's en de mama's boeket bloemen
Bij ons zal het een bongobox worden met bosje bloemen. Nadien gaan we met de mooiste foto's een kleinere versie samenstellen van ons fotoboek (via fotoalbum.be), met daar dan nog een persoonlijk tekstje in. Voor de getuigen bestellen we via bedankjes.nl een doos merciekes waar dan iets opstaat van: Merci dat je onze getuige was! en daar geven we nog een flesje cava of champagne bij. Ben blij dat we hier ook al uitgeraakt zijn, want ik vond dit echt niet zo simpel!Veel succes nogVeronique
Voor de ouders hebben wij een fles champagne met 2 gegraveerde glazen en nadien krijgen ze dan nog een foto. Voor de getuigen hebben wij een bongobon (superman en supervrouw) en een houten kist met daarop onze namen en de trouwdatum en in de kist voor mijn vriend zijn getuige een fles cava en mijn getuige een fles badschuim, met daarop 'Bedankt om mijn getuige te zijn.'Nog veel plezier!
Hoi, wij hebben een kaars gekozen en daarop laten schrijven "dankjewel" en op de andere zijde Jolien&Sven 04-08-2012 en we geven ze dan nog een bon voor een etentje!!De ouders mogen nadien nog een foto kiezen, die wij dan laten vergroten!