TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Tom
25-8-2012
|
10-6-2012 21:42:34
Hey,
Ik weet ook niet of het al dan niet zal doen. Iedereen raad me aan om het te doen maar ik stel ook altijd maar uit om ermee te starten... Ik kan ook helemaal niet goed stil liggen dus de zonnebank is helemaal niets voor mij.
Ik heb gehoord dat je je ook kan laten 'inspuiten' soort bruinen zonder zon, en het zou er dan een week 'aan' blijven. Maar ik weet niet of het veilig is en of het geen sporen nalaat op je jurk.. want dat zou natuurlijk ook zonde zijn!
't is moeilijke keuze hé..
groetjes, Lien
|
|
Alessia
7-9-2012
|
10-6-2012 21:47:00
Heyla, je hebt nog 2 maandjes dus je zou in principe nog genoeg kunnen bruinen moest dat zonnetje nou eens beginnen te schijnen! Ik twijfel ook tussen zonnebank of Spray Tanning. Ik denk dat ik het laatste ga doen omdat ik enorm snel bruin (met gevolg allemaal strepen van mijn bloed) en met Spray Tanning zie je dat dus niet meer...
|
|
Tiffanie
28-7-2012
|
10-6-2012 22:00:53
Spray Tanning: niet doen!! Ik ken een bruidje die het deed, en het ging af op haar kleed!
|
|
Alessia
7-9-2012
|
10-6-2012 22:05:22
Goh, ik denk dat dat enorm verschilt... Ik ken er ook die er heel goede ervaringen mee hebben, pfff ti's toch moeilijk om te kiezen ze!
|
|
Hilde
7-9-2012
|
10-6-2012 22:05:55
Ik verkies de zonnebank! Ik doe dat ook niet zo graag maar ik verplicht me er dan toe. :) Ik heb een huidziekte en ik ga sinds een kleine 2 maanden onder een speciale zonnebank (puva) en ik heb nu een mooi kleurtje. Natuurlijk duurt dit niet tot onze trouw dus hopelijk schijnt de zon veel deze zomer en hoef ik niet verder onder de zonnebank te gaan. Maar 1 ding is wel....onder de zonnebank lig je in uw blootje en vruin je overal maar als je buiten in het zonnetje ligt heb je een bikini ofzo aan en ik wil geen bandjes ofzo in mijn velletje hebben staan.
|
|
Evy
7-7-2012
|
10-6-2012 23:13:47
ja da probleem heb ik ook nu, verkeerd gebruind! nog iets minder dan een maand en de collega's raadden me bruinen zonder zon aan! het is het proberen waard, kheb een kleed zonder schouders (de bandjes hangen net onder de schouders) en ben gebruind in t-shirt door de zon. verkeerd gebruind! zonnebank ben ik ni echt een fan van en mijn directie (ik sta in het onderwijs) zei me dat een vriendin van haar spray tanning had gedaan en dat dat bruin afging op haar kleed, zonde zonde. bruinen zonder zon en hopen dat dat ni afgaat dan... volgens mn collega's niet.... we shall see
|
|
dany
16-6-2012
|
11-6-2012 8:56:26
Ik heb een lekker zon natuurlijk bruin kleurtje van de laatste weken.Wij trouwen zaterdag en voor mij hoeft de zonnebank dus niet meer.
|
|
Heidi
7-7-2012
|
11-6-2012 9:03:15
bruinen zonder zon kan hetzelfde effect hebben als spray-tanning: het moet beide goed gebeuren om er géén strepen/afgaanopkleren van te hebben...
en tis toch net onder de zonnebank dat je egaal bruint, en niet in de zon? tenzij jij in je nakie in de zon loopt/ligt :D
ik vind een zonnebank héééérlijk om onder te liggen :) ook al is het niet gezond, ik doe het dus ook niet "zomaar", ik trouw 7 juli en ben vorige week gestart met de zonnebank. het verschil is al te zien!
|
|
Eline
7-7-2012
|
11-6-2012 9:14:34
Ik heb de hoop op natuurlijke zon opgegeven en ben vorige week met de zonnebank begonnen, maar wij trouwen natuurlijk ook nog iets rapper. Eigenlijk is het een stuk plezanter dan ik dacht, heerlijk rustig in de warmte liggen :).
Veel hangt wel af van je huidtype. Ik ben iemand die redelijk rap bruint, maar het is niet zo dat je na één keer daar direct superbruin onder vandaan komt. Na twee keer zie je het bij mij nog nauwelijks, ik hoop vooral dat ik er na deze week niet zo bleek meer uitzie. Ze geven je daar normaal gezien wel goed advies, en als je het zelf genoeg vindt, kun je stoppen. Niets moet natuurlijk, maar als je een wit/ivoorkleurig kleed hebt (zeker echt wit), dan is het wel mooi als je niet meer heel bleek ziet.
|
|
Eline
7-7-2012
|
11-6-2012 9:15:37
Ha Heidi, blij te zien dat er nog iemand van 7/7 vorige week begonnen is ;-)
|
|
Fairytale
8-6-2013
|
11-6-2012 10:21:23
Ik doe ook zonnebank, normaal 12 minuten, wat perfect te doen is maar 16 minuten vind ik meestal ook te langdradig, kan ook niet zo goed stilliggen, ik probeer één x per week te gaan en dan 16min. te nemen.
Zo kan je je kleurtje wat onderhouden. Volgend jaar als we gaan trouwen zal ik maar al beginnen in april.
gr.
|
|
Kelly
13-7-2013
|
11-6-2012 11:24:12
ik ga ook onder de zonnebank, ik had deze maand ook enkele feesten, met een kleedje en open schouders, waardoor ik ook graag een kleurtje had. ik doe 13 min, en 's morgens, en het is gewoon weg zalig! en eventjes genieten
ik ga nu een tijdje niet meer gaan en ik hoop ook dat de zon / zomer snel komt. En dan vanaf de winter ga ik proberen terug regelmatig te gaan... ev. mss 1 x per week een 10 min, dan blijf je ook mooi kleurtje behouden
|
|
tima
8-9-2012
|
11-6-2012 14:53:46
zaterdag ist mijn verjaardag en ik heb zonnebank lampen gevraagd de zonnebank staat ier al een paar jaar met oude lampen dus nieuwe snelbruiners in en bruinen maar ik doe dit meestal voor het slapen gaan dan ben ik lekker relaxed
|
|
Janine
30-6-2012
|
12-6-2012 22:03:33
Ik ben er ook mee gestart. Kreeg een heel deftige uitleg zodat dit ook afgestemd is op mijn huidtype. Kwestie van toch een mooi kleurtje te hebben.
Bij spray-tanning denk ik steeds aan de aflevering van Friends waarin Ross steeds naar de verkeerde kant draait en aan één kant enorm bruin is (oranje). Maar da's niet zomaar het geval natuurlijk :) Vind het gewoon niet zo'n fijn idee.
En zonnebank is ook goed voor m'n (zwakke) rug, lekker warm en goed voor de spieren ook.
|
|
Tom
25-8-2012
|
13-6-2012 14:00:13
haha Janine, ik heb ook al aan die aflevering van Friends met Ross gedacht! ;-) maar inderdaad normaal word je wel begeleid zodat dat niet voorkomt. Maarja je weet natuurlijk nooit, en voor al het idee dat het eventueel zou kunnen afgaan.. Het is zeker geen veilige oplossing. Ik denk dat ik voor één keer dan ook maar de zonnebank eens zal testen.. en er proberen van genieten zeker :-)
|
|
Tiffanie
28-7-2012
|
13-6-2012 23:01:48
Wel dan zal ik niet anders kunnen dan ook te volgen en eens te zonnebank te proberen hé... Alleen heb ik het zo druk... Inpakken (we verhuizen 1 juli), proefwerken verbeteren, ... Nu, ik zal er gewoon moeten voor gaan hé! Een werkje om volgende week mee te starten dan maar! ;)
|
|
Janine
30-6-2012
|
14-6-2012 18:47:36
Ik vind dat ook nog echt ontspannend hoor. Je moet er wel speciaal voor rijden, maar ik doe 't wel eens als ik van 't werk terugkom. Klein beetje omrijden, even ontspannen en dan koken :) Succes
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|