Terug naar overzicht
Hallo wendy,ik was ook al zo'n vroege planner :-)Uit welke regio kom je? dat is altijd makkelijk om tips te geven... muziek kan je ook altijd aanpassen aan je thema, uitnodigingen...we denken hier mee, wees gerust!
hey,ik ben van Antwerpen dus regio Antwerpen.de muziek mag aangepast worden idd maar om de mensen allemaal aan het dansen te krijgen willen we ook "moderne" muziek.Eigenlijk was ik aan het denken om eerst een brassband te laten spelen;om dan over te schakelen op dj...Alle tips zijn welkom over locaties,eten,bruidsjurk,aankleding...
Hey Wendy Kijk eens op www.offbeatbride.com , veel ideetjes om te stelen! :) Heb ik ook al gedaan ;).Succes!x
Hoi Wendy,bij "De Watermeulen" in Kruibeke (www.watermeulen.be) hebben ze de formule van speenvarken of lam aan 't spit. Als je op hun site gaat kijken, moet je bij "barbeque" klikken.De prijzen staan niet op de site, maar als je een mailtje stuurt, reageren ze wel heel snel.GroetjesKatrien
Voor een swingende receptie kan ik jullie alvast ''Freddy Saget All Stars' aanraden.Deze mannen (5) speelden ook op onze receptie (die 2,5 uur duurde): eerst rustig in hun hoekje en na 1 uur liepen ze tussen de mensen. Ze vroegen aan de mensen wat ze wilden horen, en speelden dat effectief.Ewel, een half uurtje langer, en iedereen zou aan het dansen geweest zijn, op de receptie. Katrijn en ik hebben er alvast gedanst :-) .Iedereen vond het heel aangenaam: lichte maar leuke dansmuziek, en zeker niet te luid: ze werken acoustisch (zonder versterking). Dit maakt het nog net iets gezelliger. Na ieder liedje kregen ze een luid applaus.De mannen zijn van Merelbeke, en zijn steeds gekleed in een smoking.
In antwerpen heb je ook wel lekker veel vintage/retro winkels, je kan daar misschien ook eens gaan'snollen' om wat ideeen op te doen.San marco village in schelle (naast wima bowling op boomsesteenweg) heeft ook een prachtige zaal die eruit ziet als een oud station, zijn wij naar gaan kijken, echt de moeite en heel vriendelijk ook!
@thierry bedankt voor de tip,ik heb je een pb gestuurd.@katrien bedankt,zal is prijzen vragen.@kelly thx maar kan je er ook iets anders nemen dan de all in formule?
hey wendy, ik geloof van wel want wij hadden verschillende formules gekregen.of is het jullie bedoeling om zelf een traiteur te laten komen? dat mag in san marco niet helaas. ik dacht zelfs dat er iets 'breugelachtig' bij was... en wat ik ook nog goed weet, is dat de dessert met een oude stoomtrein binnengereden komt met het bruidspaar aan het stuur!!! daar was ik helemaal weg van...ik zou eens een mailtje sturen als je toch verdere info wenst.wij hadden hen leren kennen op de trouwbeurs in antwerpen expo; MOET je zeker doen; is 2 of 3 dagen in oktober, daar wordt je zot en hoop je dat je trouw er heel snel is :-)
Hej Wendy, Wij gaan voor hetzelfde concept, wij trouwen in een spiegeltent ook met een BBQ en een varkentje (zoals de planning er nu uit ziet ;-) ) de tent ligt natuurlijk wel al vast:-) succes er mee
hey Sarah,klinkt geweldig mag ik vragen waar u de spiegeltent hebt gehuurd? Groetjes!
Bij klessens in Rijkevorsel