Terug naar overzicht
Je kan enveloppen toch zelf maken? Het is wel een jobke ze!
even snel gegoogled:http://www.envelopshop.nl/contents/nl/p60.html tenzij ze niet wit mogen zijn?
Ja dacht ik ook, maar volgens die verkoopster ging dat voor 91 stuks niet lukken, "de lijm lost mss in de post, je moet alles goed uitmeten, mss plakt je kaart erin vast, het zijn er teveel..."Gezien ik geen ervaring heb op het gebied van de enveloppe haha, heb ik dan toch maar ven geluisterd en ben ik alternatieven aan het zoeken. Ik wil ook niet dat de enveloppe er gekunsteld uitziet, terwijl in de uitnodiging zoveel tijd is gestopt en deze er wel af uit ziet!wat een dilemma haha, ik ben even de kluts kwijt vrees ikgroetjesruth
ooh Sara, merci :D ik begin uit de paniekerige status te geraken hahaWauw, ik zit het internet af te zoeken en beland over de oceaan aan terug en vind niets!Denk je dat 12.2 groot genoeg als de uitnodiging 12 is? super bedankt!!groetjesruth
het zal nipt zijn, maar je kan heb misschien een email sturen met de vraag?ze hebben er nog, dus mss zit er nog een betere optie tussen?
Goed plan,heb ondertussen al gezocht, maar ik vind ook enkel de witte, ik las wel ergens dat ze grijs zijn vanbinnen, dus dat moet ik ook even navragen, maar we zitten toch al in de goede richting.Heb ondertussen een firma in Nijlen gevonden die enveloppes maken, heb deze ook al mailtje gestuurd.Wat een gedoe voor een enveloppe, iets dat mensen direct weggooien :s
Als je dubbelzijdige tape gebruikt, dan lukt dat wel hoor ;-) Maar hopelijk raak je eruit!
heb net even gegoogled, je kan best 1/4 inch ruimte overlaten in je enveloppe in breedte en hoogte
Ok, dat is ongeveer 6mm, 3 aan elke zijde dus voor de liggende kant
eens kijken op www.budgetenvelop.be of www.123envelop.be (zelfde site, 1ste geeft meer korting ma weet ni of ze da doorhebben) daar hebben wij de onze besteld