Terug naar overzicht
Oeh...zal toch nog een hoog hakje zijn, niet? :-)Maar Replay heeft altijd super mooie pumps!Ik heb mijn shoes al gedragen tijdens het strijken...en na 2,5 uur had ik eigenlijk enkel stijve enkels...zo die ligamenten...raar :-) maar voeten zelf pijnloos...:-).Veel succes é!!!groetjes
Replay heeft echt goeie, gemakkelijke pumps!Inlopen maar ...
Hakje van 9 cm :)Ja, hou echt van Replay, maar maatje 36 is mij meestal nog te groot, dus nu een paar gevonden met gewoon een bandje vanachter dus dan geeft dat niet e dat dat een klein beetje te groot is :)Kijk se...straks als ik thuis ben, al even inlopen ;)
Nice! :-) hihi!We love the killer heels!! :-)Succes met inlopen...en anders voetmassage vragen aan je toekomstige :-)!groetjes
Joepie! Blij voor je. Ga die schatjes maar snel inlopen!
Da's een goed idee Sandra! :)
Hier ook nog exact twee maandjes op de teller staan. Heb mijn schoentjes sinds het Hemelvaartweek-end maar... ik durf ze bijna niet inlopen! Ze zijn zo mooi wit en mijn reputatie van knoeien en morsen is volledig terecht!De verkoopster zei ook dat ik ze tijdens het strijken moest inlopen, maar ik strijk meestal 's avonds, wanneer mijn schatje ook thuis is. En ja, zelfs de schoenen hou ik voor hem geheim. Dus ik zal in de komende maanden toch een manier moeten vinden om ze in te lopen...
Hier ook volop aan het inlopen.Rode schoenen, dus minder snel vuil te maken.Ik loop ze in op mijn vrije dag als mijn verloofde aan het werk is.Nog exact 2 maandjes om ze in te lopen Melissa en Isabelle. Hier ook een 36 Melissa, was niet makkelijk te vinden.Ik had al snel mijn gedacht gevonden bij schoenen Moernaut in Dendermonde.Maar niet meer in mijn maat beschikbaar.Nergens meer te vinden, uiteindelijk dan via internet in een winkel in Heusden Zolder gevonden.En deze hebben ze mij gratis verstuurd.En amaai zo'n killerheels! Die van mij zijn 5,5cm en t'is al serieus oefenen.Veel succes.
Ik begin vol moed aan mijn schoenen-inloop-uurtje... Ja, ik doe ze dus onmiddelijk terug uit! Ik heb er totaal geen zin in om ze in te lopen al weet ik dat dat echt wel noodzakelijk is! Ik heb schrik dat ze vanbinnen vuil gaan worden en aan de hak... Maar ik moet mezelf dwingen ten laatste begin juli ze te gaan inlopen. De mijne zijn een 8 cm, ideaal voor mij vind ik maar ik ga me toch een paar witte ballerina's aangeschaffen voor de late pasjes :D
Ja, ik heb ook schrik dat ze vuil gaan worden, maar ze zijn in leder dus da's weer een voordeel om ze af te kuisen :)En mijn ventje heeft ze al gezien, dus daar moet ik gelukkig niet naar kijken of hij thuis is of niet.. (oef!) 'k Ben er wel héél blij mee...en heb al zo eens al lachend gezegd tegen mijn ma dat ik mijn sportschoenen in de auto ga zetten voor als ik 's avonds pijnlijke voeten krijg en ze moest lachen...Maar ik denk dat ik het toch ga doen hoor, je ziet dat toch niet e ;)Sandra, heb ze nu ook al paar keer aangehad...en na een tijdje beginnen mijn voeten een beetje te slapen :) raar...hihi..
Ja, uw 'kussentje' van uw voet wsl?Heb je al van die 'gel' dingen geprobeerd? Van die Scholl party feet gelkussentjes?Dat helpt wel...maar soms zit uw pump dan ineens ook beetje vaster aan uw voet...Maar het is het proberen waard, heb die in al mijn hoge pumps liggen :-)Blijven gaan en niet opgeven :-)!groetjes!!
Van die gel pads heb ik inderdaad ook, weliswaar in andere schoenen..maar die verschuiven steeds en ik vrees dat ik m'n bruidsschoentjes dat m'n voet idd iets te veel gaat knellen... 't Is inderdaad het "kussentje" van m'n voet..maar ja...zal wel wennen zeker en op de dag zelf zal ik daar wel geen erging in hebben...hoop ik.. ;)