Terug naar overzicht
ik heb onlangs een trouwfeest (januari) gehad in hof ter delft. het was echt prachtig daar, aangezien het januari was hebben we enkel de parking en de zaal gezien en niets van tuin ofzo ... maar hetwas wel een prachtig feest! veel succes nog .... je kan altijd vragen om een wijziging te doen in de menu denk ik hoor ...
Wij hebben al bij allebei een feest gehad:Hof ter Delft - prachtig en goed georganiseerd, lekker eten, misschien wel wat groot voor 20Martinushoeve - het bruidspaar werd verkeerd aangekondigd (Welkom Werner en Nancy, de bruid heette Fanny), onze tafel werd steevast overgeslagen bij de bediening. We hebben er ook eens met de familie een paasdinertje gehad en dat was ook beneden alle peil. Mijn schoonzusje vroeg een glas witte wijn (bij het hoofdgerecht) en de ober bracht gewoon een glas wijn aangelengd met water! En ja, we konden vergelijken, want mijn witte wijn van bij het voorgerecht was nog niet op. Ze hebben wel kleinere zaaltjes, waardoor je ook met 20 een vol gevoel krijgt.
Wij hebben ook al bij allebei een feest gehad en voor het eten zou ik voor Hof ter Delft gaan en je kan er buiten iets drinken niet zo heel groot maar wel een gezellige tuin/terras.