Terug naar overzicht
Wij wonen op nog geen drie kilometer daarvandaan. Had dit ook altijd gezegd dat ik daar wilde trouwen, maar we gaan geen kerkelijke viering doen en ook dacht ik dat het een wat kleine locatie zou zijn. Ik wil toch dat veel mensen van het moment kunnen genieten. Wie je moet contacteren? Geen idee van. Ik zou het eerst en vooral eens vragen op het gemeentehuis. Wel prachtlocatie.
Hallo, heb je ondertussen reeds iets kunnen regelen? Ikzelf zou daar graag in september de doop van ons kindje houden, maar ik krijg maar geen contact met verantwoordelijke. Op de gemeente gaven ze me een telefoonnummer van de parochie (054 56 60 10) maar daar liet ik al 2 keer een boodschap op het antwoordapparaat, zonder succes. Ik belde dan ook naar de pastoor zelf (Piet Chrispeels, 02 532 42 46) maar ook daar krijg ik geen antwoord. Hopelijk kan jij me ondertussen verder helpen en alvast proficiat met de trouwplannen.
Hey Saartje :)Proficiat nogmaals!Grappig dat ik jou hier tegenkom :) Zou ik eens mogen vragen waar jullie dan wel getrouwd zijn? Wij plannen ook geen kerkelijke trouw en ik zoek ook in die buurt naar een fijne locatie voor onze ceremonie!Groetjes