Nu Online
Momenteel zijn er 365 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Iedereen trouwt!

11-6-2012 15:55:35
Beste bruidjes

Geen probleemmelding, gewoon een bemerking. Is het bij jullie ook zo dat er precies om de haverklap getrouwd wordt? Sedert eind april trouwt er in mijn omgeving bijna ieder weekend wel iemand. Vrienden, collega's, kennissen, ik zie constant trouwfoto's verschijnen op Facebook. Wij hebben zelfs al moeten kiezen tussen twee avondfeesten, omdat ze allebei op hetzelfde moment waren.
Het is alsof iedereen het voorjaar/de zomer 2012 heeft gekozen rondom mij. Vorig jaar trouwde er slechts een koppel dat we kenden.
Wel jammer, want zo lijkt onze trouw (in onze omgeving toch) maar één van de zovele!

Nog 31 dagen op de teller, het zullen misschien de wedding blues zijn :-) Ik kijk er zo hard naar uit, maar andere kant wil ik niet dat de trouw al zo dichtbij is. Eens die dag voorbij is, dan komt ie niet meer terug, hé... Geen voorbereidingen meer, geen trouwkleedjes kijken meer, geen bruidskapsels of bruidsboeketten kiezen meer... :-(

Elke
13-7-2012
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 524

Lauren
15-9-2012
 Meld misbruik11-6-2012 16:05:59

Goh ja, jullie zijn allemaal ongeveer even oud, tis nu volop trouwseizoen, ...
Niet aan te doen hé ;)

Fien
29-5-2013
 Meld misbruik11-6-2012 16:45:33

14 trouws dit jaar... Dure zaak! :)

Alessia
7-9-2012
 Meld misbruik11-6-2012 16:48:39

Facebook staat bij mij idd ook vol met trouwers en hun fotootjes... Ik had het ook al gezegd tegen mijn vriend dat er zoveel trouwen en volgend jaar zal het ook zo zijn blijkbaar want er staan ook enorm veel pas verloofden!

tima
8-9-2012
 Meld misbruik11-6-2012 18:13:02

hier van zelfste vorige jaar eentje gene had van 2008 tot 2011 van de jaar zijn we op mijn werk met 4 (eigenlijk 5 want die 1 zat vroeger bij ons maar is nu overgeplaatst) ik de laatste van de hoop dan zijn er nog 2 kenissen van vroeger die trouwen (gelukkig kenissen van vroeger niet uitgenodigd ) vandaag onverwacht een uitnodiging in de bus ook van kennissen die een week voor ons trouwen . we hadden al iets horen fluisteren dat ze ons gingen uitnodigen maar daar wij maar veraf zijn dacht ik receptie niet dus volledig feest dus hop terug kleedje en envelopje kdurf bijna niet tellen aan hoeveel ik lig van de jaar
nog 1 chance dat op de laatste trouw niemand van de voorgaande trouws is dus kan toch 1 kleedje 2x dragen

heidi
10-7-2012
 Meld misbruik11-6-2012 18:18:01

op mijn werk zijn er ook veel die trouwen, blijkbaar zit het weer in de lift he :-)

sarah
3-8-2013
 Meld misbruik11-6-2012 18:28:39

heeft inderdaad ook veel te maken met de leeftijd hoor.
Vorig jaar 10 huwelijke, het jaar ervoor ook een paar. Dit jaar "maar" 2 maar bij mij in de gemeente zijn we op maand tijd ook al met 2 koppels.
Maar nu lig ik er niet zo meer van wakker voor ik zelf verloofd was had ik het veel moeilijker want vele van al die koppels zijn veeeel jonger dan ons.
MAar nu mag iedereen trouwe van mij hihi ;)

Groetjes sarah

mona
27-7-2013
 Meld misbruik11-6-2012 19:52:01

Veertien huwelijken op een jaar??? Jullie hebben een uitgebreide kring van naaste vrienden en familie dan denk ik. Ik ben er 33, ben toch wel vrij sociaal, en familie van 'normale' omvang en ik denk dat ik in heel mijn leven naar nog geen tien trouwfeesten ben gegaan. In mijn vriendenkring zijn maar 3 koppels getrouwd, een aantal woont wel samen, en ook nog een pak singles eigenlijk...

Even tellen: drie keer bij vrienden, drie keer bij neven of nichten, een keer bij tante en nonkel toen ik een jaar of zes was, twee keer bij collega's van mijn verloofde, en een keer bij een neef van mijn verloofde. Tien exact. :-) Ik zit in een niet-trouw-scene vrees ik. :-) (Hoewel, begin juli komt nummer elf eraan...)

Ilse
30-6-2012
 Meld misbruik12-6-2012 9:30:30

Bij ons zijn het er ook wel een aantal hoor! (geen 14! maar toch...). En van uiteenlopende leeftijden. Vorig jaar slechts eentje, dit jaar, 4 en voor volgend jaar staan er ook alweer zeker 2 op de planning.

"Zien Trouwen Doet Trouwen" wordt weleens gefluisterd...

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...