Terug naar overzicht
Weet niet van waar je bent maar je kan in heist op den berg er kopen en niet duur, bij hv interieur..Succes en ik duim voor een droge dag..
ik zie op de site van HV interieur dat ze wel rode lopers hebben maar er staat niks vermeld over witte lopers. Heb je ginds witte lopers gezien chrisje? (kwestie van ons de rit te besparen, we zijn ook op zoek naar een witte loper) :-)
Hey,Ik raad je een witte loper echt af. Wij hadden er een op onze huwelijksdag 01.06.2012. Het was droog en mooi weer, nog voor we naar het gemeentehuis gingen was hij bruin. Ook op onze ceremonië in de namiddag zag hij direct vuil. Ik vermoed dat je hierom ook geen witte loper kan huren of tweede hands kopen, ze zijn echt heel heel snel vuil.Wij hebben ze gekocht op een nl website, waar ze trouwen vele kleuren hebben, ze sturen ook een staalte als je dit wenst. Het juiste adres dien ik op te zoeken.Groetjes
Hey Heb je al een loper gevonden?Ik zoek er namelijk zelf ook een.Waar hadden jullie er een gevonden kevin?alvast bedankt he grts