Nu Online
Momenteel zijn er 369 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Waar de fotoshoot zetten in dagindeling?

11-6-2012 20:29:43
Hallo,
Na enkele weken pauze voor ons burgerlijk huwelijk vlieg ik er terug in met de voorbereidingen voor ons kerkelijk huwelijk.
Nu zijn we net aan het kijken naar onze dagindeling, maar die fotoshoot wat doen we daarmee. Ik dacht om die voor de receptie te doen maar mijn man (hehe super om dit te zeggen) vindt dat vervelend en wil eerst receptie en dan fotoshoot of de fotoshoot in twee opsplitsen deel voor het huwelijk en deel erna. Het moet wel gezegd dat de receptie eigenlijk het voorgerecht van het diner is.
Verder kan de fotoshoot ook niet voor het huwelijk omdat we die graag op de foor willen doen en die gaat pas open om 14u-15u. Ons vervoer blijft ook maar 4u dus daar moeten we ook rekening mee houden.

Wat denken jullie? Hoe doen jullie het zelf?

Groetjes
Ellen

Ellen
25-5-2012
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 662

Silke
4-5-2013
 Meld misbruik11-6-2012 20:37:54

Hey Ellen,

Wij zullen dit na de kerk doen, voor de receptie. Ik denk dat het voor jullie zo ook het beste zal zijn. Nog veel succes met de voorbereidingen!

Groetjes,

Silke

Alessia
7-9-2012
 Meld misbruik11-6-2012 22:47:06

Hey, ik zou het zeker voor de receptie doen!! Je zegt zelf dat het eigenlijk een soort van voorgerecht is en daar kun je moeilijk zo een lange pauze in nemen (ongeveer 2u). Ik zou het ook niet opsplitsen want dan onderbreek je de fotoshoot terwijl het op dat moment misschien heel erg goed gaat of... Btw. proficiat met jullie burgerlijke trouw en nog veel plezier met de verdere voorbereidingen!

Caroline
12-5-2012
 Meld misbruik12-6-2012 5:38:30

ik zou het er ook voor doen, dan hebben jullie twee een momentje voor de drukte begint. En een receptie kan altijd uitlopen en dan heb je de kans dat er geen tijd genoeg gaat zijn voor de shoot.

Veerle
2-7-2011
 Meld misbruik12-6-2012 13:53:15

Ik zou zeker minstens 2u voorzien voor de fotoshoot, en dat voor de receptie...

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...