Nu Online
Momenteel zijn er 374 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Brute pech...

11-6-2012 21:34:26
Lap,gisterenavond mijn ligamenten gescheurd :-(
We hebben aan ons huis een stuk bijgebouwd en gisteren gingen we dan voor de eerste keer in onze nieuwe slaapkamer slapen.Rond half twaalf ga ik slapen en heb nog een deel kleding in mijn armen.So far so good,maar bij het binnenkomen van de kamer was ik effe vergeten dat die kamer met twee trapjes naar beneden gaat.Ik liep gewoon door...en viel!Direct blauw,dik en pijn.Ijs erop en proberen te slapen,wat me redelijk goed gelukt is...
Vanmorgend naar de dokter met gescheurde ligamenten als resultaat.
En dat op 74 dagen voor de trouw :-(
Ik pikkel hier nu rond met krukken en morgen wordt mijn voet 'ingetaped'...
Ik vrees er nu niet voor dat het niet in orde zal komen voor de trouw maar leuk is anders hé ;-)
Zal me thuis goed kunnen bezighouden met de traktaties voor de kindjes in elkaar te knutselen en onze bedankingen af te werken,hahaha,anders moest ik dat na mijn werk 's avonds nog doen.

Cindy
25-8-2012
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 916

lien
4-5-2013
 Meld misbruik11-6-2012 21:41:48

amaaai ik ken het gevoel, ik heb vrijdag op het werk mijn pink zwaar verstuikt en het eerste wat ik dacht was: oef gelukkig is dit nu en niet binnen een klein jaar.
Hopelijk betert het snel, belangrijk bij zo iets is zeker heeeeel goed rusten !!

caroline
9-6-2012
 Meld misbruik11-6-2012 23:01:13

Gelukkig gebeurt het nu en heb je nog tijd om veel te rusten ;).

Els
22-9-2012
 Meld misbruik13-6-2012 18:43:02

1 maand geleden hetzelfde voor gehad - gewrichtsbanden enkel gescheurd (3e graad) - van de trap aan het lopen met wasmand in m'n handen, denken dat ik al beneden was, maar 2 treden gemist.
4 weken in het gips gezeten. Ben er nu sinds enkele dagen uit. Mijn enkel staat nog dik en is nog gevoelig, maar ik kan toch bijna normaal stappen opnieuw. Nog niet meteen high heels, maar hopelijk binnen een paar weken wel terug opnieuw. Courage! Niet leuk om afhankelijk te zijn van iedereen - maar wel een leuke manier op je husband-to-be es te testen

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...