TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Sandra
7-9-2012
|
11-6-2012 22:28:31
Vooral lingerie en schoenen meenemen als je die al hebt? Eventueel ook juwelen om te kijken hoe ze bij de jurk staan.
Zeker eens rondwandelen, eens een korte draai nemen met je kleed...ik schrok toch van het gewicht :-)!
En voor de rest - genieten :-)!
Succes!
groetjes
|
|
Alessia
7-9-2012
|
11-6-2012 22:44:12
Idd, je lingerie en schoenen en eventueel je juwelen al meenemen! Ik zou ook je haar een beetje in het model zetten zoals je op je trouw wilt. Zo zie je het geheel nog eens. Oh jah, en eventuele haaraccessoires als extraatje! Vergeet zeker je agenda/gsm niet voor de verdere afspraken te noteren en vooral: genieten genieten genieten want dit zal je laatste eerst pas zijn :)
|
|
Kim
22-6-2012
|
11-6-2012 23:28:32
foto's nemen, dat je achteraf nog veel kan terug kijken!
|
|
Stephanie
22-9-2012
|
11-6-2012 23:29:09
Lies, Ik heb ook mijn eerste pas morgen! Spannend he, ik ga amper kunnen slapen dat weet ik nu al. Ik had dat ook alleen maar om naar een bruidsboetiek te gaan. SPANNEND! We gaan lekker genieten! Waar heb jij je jurk gekocht? Misschien komen we elkaar wel tegen hihi ;) Groetjes
|
|
Caroline
12-5-2012
|
12-6-2012 5:33:11
zeker zien of hij gaat zit, dat je niet "stikt", genoeg lucht kunt ademen. Eens gaan zitten met de jurk (dan weet je meteen of ie goed zit). Je schoenen zeker meenemen, dan kunnen ze zien of je kleed lang genoeg is of nog moet ingekort worden en dat kan alleen als ze zien welke schoenen je gaat aandoen.
veel plezier
|
|
Lies
18-8-2012
|
12-6-2012 7:47:31
Farah love, moet er zijn om 3 uur, maar eerst solliciteren in Mechelen.... Kwestie van de dag net dat tikje spannender te maken :) here we go.... :)
|
|
Stephanie
22-9-2012
|
12-6-2012 13:50:29
Spannend haha! Ik moet er ook om 15 uur zijn, maar an in JPC collection. SPANNEND !! Ben al bang dat hij niet dicht gaat ofzo, stel je voooooor
|
|
Lies
18-8-2012
|
12-6-2012 23:02:46
En Stephanie, hoe was je pas? Ik was zo gelukkig, en wou m'n jurk niet meer uittrekken :) hij zat perfect, lengte ok, maat ok, alleen aan de buste moet er voor het zicht wat aangepast worden, maar geen grote dingen :) kan niet wachten om terug te gaan en m nog eens aan te trekken :) hopelijk viel het bij jou ook zo goed mee!
|
|
Stephanie
22-9-2012
|
13-6-2012 16:26:19
Ik wou mijn jurk ook niet meer uit doen maar mij n mama ging ook kleedjes passen dus heb ik mijn kleed nog 2 uurtjes kunnen aanhouden hihi! Ze hebben hem alleen afgespeld voor in te nemen langs de zijkant en aan de buste. Er moet ook nog wat van de lengte af maar dit doen ze volgende keer. Het was zalig alleen die naaister was een nieuwe denk ik en de andere mvr die daar al langer werkt liep ons voorbij, en zei van er moet echt wel veel meer af hoor en die trok aan mijn kleed WOW wat had ik een taille !! Dus ik ben blij dat zij zicht er even mee heeft bemoeid! Er kwam nog een bruidje binnen voor de eerste keer te kiezen, en ze vond me zo mooi ze wou mijn kleed ook! Maar die hadden ze niet meer Helaas Pindakaas ;) Heb er heerlijk van genoten en mag 14 Augustus pas weer terug en jij? Groetjes Stephanie
|
|
Lies
18-8-2012
|
13-6-2012 18:54:13
Dat is al erg snel vind ik, ze was bij mij laat lastig omdat ik 'zo vroeg' langskwam.... Maar euhm, ik ga terug 4 augustus, en mag het dan normaal al meenemen naar huis. Hoewel ze dt ook vroeg vond en zei dat de meesten het maar 2 dagen voordien kwamen passen en afhalen, ik speel liever op zeker en doe het dus op mijn manier :)
|
|
Stephanie
22-9-2012
|
14-6-2012 0:12:30
Zo is dat! Ik vond het ook laat maar ze gingen midden juli tot 10 augustus in verlof ofzoiets. Ik kan al niet meer wacht tot de 2de pas! En als je dat zo hoort bij andere bruidjes wat je zei 2 dagen op voorhand ik heb ook liever wat meer pasbeurten hihi :D
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|