Terug naar overzicht
Heyla, mijn Visagiste doet er een uur over om mij te maquilleren. Ik denk dat dat bij de suite ongeveer een 30-40 min. kan duren * 6 = 3-4u. Dus ik denk dat je best meerdere visagisten voorziet zodat die van jou ook niet opgejaagd moet zijn en zich helemaal op jou kan concentreren!
Mijn visagiste deed er een 30tal min over, en heeft een 15 min nodig gehad voor mijn oma. Als je er twee neemt, moet je maar een goede twee uur rekenen. Dan kan je zien of he tlukt binnen de tijdspanne die je voor ogen had.
Gemiddeld mag je toch rekenen op 30 min per persoon...dus om het sneller te laten gaan, kan je idd misschien beter 2 visagistes vragen?Leuk seg...alle dames mooi opgemaakt :-)!groetjes!
Hey Sofie,van waar ben je?Ik werk samen met een team van visagistes, dus op korte tijd kunnen we heel wat dames opmaken.Laat maar iets weten als je interesse hebt.Groeten,Visagie Isabel
Dag Sofie, Ik ben van regio Vlaams-Brabant en verplaats me over heel België. Bij mij moet je rekenen op min. 30 min. per persoon. Voor de bruid doe ik altijd een proefsessie en daarvoor neem ik rustig de tijd. Ik werk enkel met professionele producten (voornamelijk MAC en Kryolan) en ik kom ook aan huis. Ik doe zowel hairstyling als make-up en kan met meerdere mensen komen indien je heel vroeg klaar moet zijn. Je kan mij altijd contacteren voor vrijblijvende info.GroetjesAnnie