Terug naar overzicht
ik doe dat niet.. :)zoveel kindjes zullen er niet zijn
Ook wij gaan dit niet doen, ik zie er het nut niet echt van in en bovendien is het bij ons niet echt de gewoonte..Astrid08.09.07
Bij ons is dit de gewoonte. Als dit bij jullie niet het geval is moet je dit niet doen. Of misschien een klein geschenkje zoals een blaasbeller zonder snoep.davine
Hey,ja, ik heb dat toch ook al vaak gezien, maar wij gaan dat niet doen. Ik vind het stomweg ongezond...Groetjes,Lieve
Nu vind ik heel moeilijk. Er gaan zeker een aantal kleine kindjes komen die dan een bloemetje komen afgeven, dus ik zal dan toch maar iets voorzien. Anders zou ik me toch niet op mijn gemak voelen. Ik ga eens zien voor een bellenblaas ofzo, eventueel met een zakje smarties erbij? wat denken jullie?
wij hebben de zogenaamde bruidssuiker, beertje met suikersnoepen aan. Mijn broer had grote brochettes gemaakt van snoep! ge kent dat wel , zo'n mousse enzo!
HeyBij ons in de buurt is dit zeker en vast een gewoonte. Ik geef een vormpje voor opt strand met daarin snoepjes. We verwachten nochtans niet echt veel kindjes, maar ons mama denkt dat er toch wel wat vrienden van hen met hun kleinkinderen komen.GroetjesVicky09.09.06
Misschien nog een stom vraagje, maar wordt er enkel iets voor de kindjes voorzien of voor iedereen die naar de viering komt kijken? nee toch dacht ik he.Ellen 23/09/2006
Nee, alleen voor de kleine kindjes die na de viering een bloemetje komen afgeven.
Hallo ellen,wij doen dit niet.groetjes,marjolijn