Terug naar overzicht
:) Hoedjesdag! Bij ons nog 86 dagen te gaan en nog een aantal prulletjes te doen. Eraan beginnen dat is natuurlijk hetgeen ik moet doen, maar ik vind altijd wel een excuus. Ik moet nog de boekjes maken voor de huwelijkslezing, de laatste uitnodigingen moeten ook de deur uit (bevestigingen komen lekker vlot binnen), na augustus kunnen we de tafelindeling doen, ik moet mijn lingerie nog en mijn vriend moet zijn schoenen nog, en dan alle afspraken met videograaf, dj, proefkapsel, make-up... Nog eventjes en het is september!
Voor je het weet nog 79 dagen op de teller :-) en ik heb geen idee meer wat ik nog moet doen... Het lijkt hier nog steeds zo ver weg alhoewel 2 maand en half niet meer zo ver weg is :-)Het zal snel onze dag zijn!! yeppie!!xx
bij ons vanaf morgen de laatste 100 dagen, wachten duurt zo lang :-) van mij mag het morgen al zijn :-)
vanaf vandaag nog juist 6 maanden en ik moet nog alles regelen ik doe niets anders dan denken aan deze huwlijk ik ben nu al zenuwachtig ,wat zal dat dan binnen 2 maanden zijn .groetjes zenuwachtige bruid
Ik heb mijn 100 dagen dus wel echt gevierd! Was echt wel fijn!Volgende week zaterdag heb ik mijn vrijgezellen!Ik heb nog 51 dagen op de teller en ik heb telkens het gevoel dat ik iets ben vergeten te regelen/voorzien!!Ik kijk er naaruit, naar de grote dag en ik hoop da de zon aanwezig zal zijn!