Nu Online
Momenteel zijn er 663 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Kousenband, ringkussentjes en limegroen haaraccessoire te koop!

12-6-2012 13:58:40
Hallo,

Nu we bijna een jaar getrouwd zijn en in september mama en papa worden is het tijd om een paar spulletjes weg te doen. Zoals de titel het al zegt hebben we een kousenband met een blauw strikje op (ideaal voor het item something blue). Alsook 2 ringkussentjes, een eenvoudig kleintje en een groter met (stras)steentjes. Verder heb ik nog een limegroen haaraccessoire, ideaal om kort haar een beetje feestelijker te maken.
Slecht eenmaal gedragen door mijn mama voor mijn huwelijk. Mijn mama haar kleedje van Linea Rafaelli had accenten van donkerblauw en limegroen en paste er heel mooi bij.

Als jullie interesse hebben in één van volgende dingen, mag je een privé-berichtje sturen naar kellycuvelier@hotmail.com zo kan ik een foto doorsturen. Prijzen zijn overeen te komen.

Nog veel succes met de voorbereidingen,
Kelly

Kelly
30-7-2011
Meld misbruik

Reacties: 1 | Gelezen: 687

Marijke
25-8-2012
 Meld misbruik13-6-2012 8:37:16

Hey, ik stuurde je een mailtje voor meer informatie, je mag me de foto's even doorsturen.

Bedankt!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...