Nu Online
Momenteel zijn er 328 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

hallo beste bruidjes ,

12-6-2012 16:00:39
gestart met een getal boven de 500 dagen en nu zie ik da het ineens verminderd is naar 37 dagen ,
en we zitten zo wat me een dilema voor da kadoo voor onze ouders en onze getuigens ,
is ni zo simpel blijkbaar ik was vanplan om een foto af te geven aan onze ouders maar dat gaat ons niet lukken de zelfde dag omdat onze fotograaf ni zoveel tijd heeft om eerst onze fotokes te nemen en dan naar haar thuis te rijden en daar de fotokes te ontwikkelen zo dat we onze ouders daarmee kunnen verrassen want dan geraakt ze niet optijd aan de feestzaal terug ,
dus gaan we iets anders moete zoeken en de foto achteraf bezorgen ,
en dan voor de getuigens
mijn getuigen is mijn oudste dochter klinkt mss raar maar ze wou heel graag mijne getuigen zijn maar wa kun je nu geven aan een meid van 18 j ??
en dan de getuigen van mijne toekomstige is de zoon van mijn zus ,
daaar zitten we dan ook zo wa me de vraag wa kunnen we geven als dank
weet hier iemand mss een idee voor
al vast bedankt
ik wens iedereen nog veel succes met hun voorbereidingen van hun huwelijk
grtz nans

nancy
20-7-2012
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 480

Saskia
23-6-2012
 Meld misbruik12-6-2012 16:37:24

Hey!

We vonden dit ook heel moeilijk, maar hebben nu het volgende beslist:

- voor de ouders: digitale fotokader met foto's van verlovingsshoot + tekstje om hen te bedanken en melding dat ze daar nadien de foto's van de trouw op krijgen

- voor de getuigen: een zelf-samengestelde ontbijtmand met producten/snoepjes/... die ze lekker vinden of waar een herinnering aan kleeft...

Misschien ook leuk: welness, bongo-bon voor een ontbijt of iets anders,...

Succes!

nancy
20-7-2012
 Meld misbruik12-6-2012 18:30:44

bedankt saskia,
voor je berichtje jij ook nog veel succes grtz nanske

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...