Terug naar overzicht
Ik begrijp je gevoel ! kriebels :)wij hebben nu zaterdag onze vrijgezellen... :) spannend!
Wij trouwen een dagje eerder en hier ook heel veel kriebels en zenuwen, als ik in bed lig denk ik aan 100 en 1 dingen, hoop ook zo op mooi weer, maar ja...en om nog maar van de dromen te zwijgen...Groetjes
hier ook vollop zenuwen en kriebels! vooral omdat mijn kleed nog niet in orde is, mijn schoenen en bolero nog altijd niet zijn aangekomen in de winkel.. het word nog spannend!! Ook ik heb zaterdag mijn vrijgezelle!.. ikben benieuwd ik weet echt van niets en ze willen niets lossen enkel dat ik in het roze en wit aangekleed moet! Groetjes Serena
het gevoel is ook hier heel kenbaar. Wij trouwen een dag eerder dan jullie. bijna als is rond maar toch heb ik het gevoel dat ik wat vergeet. maar kom er niet achter wat. gr francis
Hier begint het ook te korten: nog 17 dagen !Zaterdag de vrijgezellen. Morgenmiddag vrij, dus nog's rondrijden om wat spulletjes te verzamelen :)Komt helemaal goed!
Hier ook nog eentje.Sinds vorige week hangt mijn kleed bij moeder thuis, volgende week mogen de mama's hun kleed gaan afhalen.Zaterdag bracht FDO onze ringen aan huis. Opnieuw een waaw gevoel (al die keren waaw voelen is toch wel geweldig he!)Nog niet iedereen heeft iets laten weten maar nog tijd tot vrijdag. Volgende week heb ik nog proefmake up en proefkapsel, hopelijk valt dat een beetje mee! Héééérlijk die kriebels, ik zal ze nog missen nadien! :-)
Hoi Anne,Hier dezelfde kriebels en gevoelens hoor.Begonnen aan in de 400 dagen en nu nog 23!Pfff telkens ik aan de dagen denk krijg ik kriebels hoor:-)Die laatste maand vliegt zo snel vind ik.Ik word er ook zo nerveus van.Ik ben zo bang dat ik vanalles zal vergeten zijn.Wat moeten jullie nog zoal doen? Er zijn zoveel kleine details nu vind ik. Misschien dat ik via jullie nog kan weten wat ik nog zou kunnen vergeten zijn.Ik denk dat ik het meeste in orde heb alleen nog cadeautjes voor de ouders en de getuigen. Ik wens alle medebruidjes de laatste dagen nog veel succes toe en dat het een prachtige dag mag worden met vooral véél zon:-)veel groetjes,Mieke