Nu Online
Momenteel zijn er 369 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

help, dagplanning!!!!!!!

12-6-2012 20:48:27
hoe is jullie dag ingepland???
wij trouwen voor de wet en voor de kerk en hebben geen enkel idee hoe lang dit telkens duurt.

groetjes

rob
31-8-2013
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 822

sofie
15-8-2023
 Meld misbruik12-6-2012 21:05:57

als je mij een maileke doet o fiekev_v@hotmail.com dan stuur ik je mijn dagplanning.

de wet duurt normaal niet zoo lang (15 min) + afscheid vd mensen rekenen wij op een half uur

de kerk is ongeveer een uurtje

Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik12-6-2012 21:20:35

hey rob
stuur me een mailtje rebecca.saelens@eandis.be en ik stuur je onze planning door
we zijn al voor de wet getrouwd maar de planning kan je misschien helpen om te zien hoe lang je voor bepaalde stukken moet rekenen.
we hebben de planning samen met de ceremoniemeester opgesteld
groetjes!

Delphine
4-5-2013
 Meld misbruik12-6-2012 22:10:45

Hoi Rebecca,
wij zijn ook al voor de wet getrouwd en net als jullie dus volgend jaar maar enkel voor de kerk. Ik heb je een mailtje gestuurd of je jouw dagplanning wil doorsturen, want we zijn die nu zelf wat aan het opstellen (zonder ceremoniemeester) en ik wou eens vergelijken of dit nu wel haalbaar is :)
groetjes

kim
22-9-2012
 Meld misbruik13-6-2012 7:01:56

hoi bij ons burgerlijk huwelijk 10.30 (moeten daar zijn om 10.15 en het burgerlijk huwelijk duurt MAX 15 minuten) kerkelijk huwelijk 11u15 (duurt ongeveer 50 minuten)
dan half uurtje aan de kerk babbelen en felicitaties in ontvangst nemen en foto's nemen. dan vertrekken we met de suite naar de feestzaal, we openen( 13.15) de lunch voor hen en ik en mijn kersverse echtgenoot gaan dan op fotoreportage. Onze ceremoniemeester heeft een picknickmand mee voor ons zodat wij ook kunnen lunchen/picknicken en dit ineens in de shoot kunnen verwerken. rond 15.00 a 15.15 zijn we dan terug in de feestzaal voor onze receptie die begint om 15.30 en eindigd om 17.30.(loopt altijd een half uur uit, dus 18.00 einde receptie) dan vanaf 18.30 aperitief e ontvangen van de avondgasten en om 19.00
begint het avondeten, rond 22.00 zouden we dan graag de taart laten aansnijden :-) en dan party he :-)
onze planning werd besproken met de ceremoniemeester

Annelies
7-8-2010
 Meld misbruik13-6-2012 8:03:36

Hallo,

Voor de wet moet je 15 tot 30 minuutjes rekenen, dit is afhankelijk van de gemeente, sommige rekken dit een beetje. Je kan dit altijd op de gemeente zelf vragen, zij hebben er meestal wel een idee van hoelang dit bij hun duurt.

Voor de kerk hangt het af van jullie indeling.... bij ons duurde het een klein uurtje. Wij hadden een huwelijksviering (zonder eucharisti)... ook de huwelijkskaars hebben wij weggelaten, slechts 4 liedjes... en geen enorm lange teksten. Voor ons was het ook belangrijk dat het een plezante dienst werd, niet te langdradig... Ik denk dat je voor een mis op zijn kortst een klein uurtje mag tellen en op zijn langst 2 uur.... aan jullie de keuze . Dit kan je ook perfect met de pastoor overleggen....

Wij zijn voor de wet getrouwd om 11.00u en onze huwelijksviering was voorzien om 12.30u... je moet ook rekenen dat je na het gemeentehuis en de kerk wat met de aanwezigen blijft babbelen... Bij ons kwam dit heel goed uit...

Groetjes
Annelies

stefanie
17-8-2013
 Meld misbruik13-6-2012 9:46:29

je mag rekenen op 1,5 in de kerk en een groot 30 minuten in het stadhuis

Silke
6-10-2012
 Meld misbruik13-6-2012 13:55:55

10u vertrek naar het stadhuis,, 10u15 aankomst, 10u30 burgerlijk huwelijk, 11u15 a 11u30 terug thuis voor lunch en fotoshoot. 14u30 richting locatie plechtigheid vertrekken, plechtigheid begint om 15u en duurt ongeveer uur, 16u30 aankomst feestzaal, 17u 1e receptie, 19u30 2e receptie met diner en dansfeest. Dit is onze planning ongeveer. Succes!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...