Terug naar overzicht
Die schoenen zijn echt prachtig é. Ik snap waarom je twijfelt!
Heb je geen foto van diegene die je al hebt? kunnen we beter "helpen" kiezen :)
het zijn mooie schoenen, wel hoge hakjes he :-)
http://www.brantano.be/nl/shop/brantano_be/dames/zoeken... Deze zijn de roze :-))
Kei schoon schoenen. Kopen zou ik zeggen. Ik heb ook 2 paar schoenen hoor, ben dus ook een twijfelaar.
Ik vind persoonlijk de échte trouwschoentjes mooier...Maar ik denk met de fuchsia shoes dat het plaatje misschien meer klopt?Je zal het moeten zien Nancy als je gaat passen ;-) hihi...Je kan inderdaad ook de echte trouwschoentjes overdag dragen en dan 's avonds eens wisselen?Gewoon uitproberen ;-)!Je zal er ongetwijfeld heel goed uitzien, welke shoes je ook draagt ;-)!Succes é!groetjesSandra
Ik heb hier ook enorm over getwijfelt. Bij mij was het tussen echte trouwschoenen of eerder een schoon paar. Kheb uiteindelijk gekozen voor een gewone pump (niet van de trouwwinkel) en kben er zeer tevreden mee. Met het overige geld ga ik nog een platter schoentje kopen voor savonds. Dit weekend naar een trouw geweest, niet eens de schoenen gezien. Zorg dat ze comfortabel zijn en dat je er in straalt dan weet je dat je goed gekozen hebt.
Ik zou ze alle twee dragen de roze zijn misschien wel ideaal voor het avondfeest
Oh die zijn ook heel erg mooi!! Ik zou ook die fushia schoenen voor het avondfeest houden! Ik wou ook eerst fushia, maar het zijn bij mij typische kanten schoentjes geworden!
http://pinterest.com/pin/56646907783050522/ Deze zijn het geworden,zitten echt heel goed en hebben een roze onderkant En inderdaad,de roze hou ik voor het avondfeest!! Ik wou ook even zeggen dat ik enorm goed geholpen ben bij Lecoq in Lommel,ook al had ik mijn jurk daar niet gekocht,enorme vriendelijke service,niks was tevell!! Een echte aanrader,hebben veel schoenen van de elsa coloured collectie in huis,hebben de lingerie van poirier en heel mooie fascinators ,birdcage veils en juwelen!!Groetjes van een heel content bruidje
ik heb gele schoenen heb dan ook kort wit kleedje met gele bloemen op en dat geel is ook kleur van mijn schoenen en hakje van MAAR 14cm :-) misschien toch kijken voor 's avonds een ballarinake in geel of wit :-)
Heel mooi!Je bent niet de enige met 2 paar schoenen! Ik had een paar gekocht van Clarks, met niet te hoge hak en supercomfortabel.Een paar maanden later zag ik er echt prachtige, met hele hoge hak dus ik doe ze ook allebei aan :)
Mooi mooi!!Veel inloop-plezier nu é!!groetjes
Wauw,héél mooie schoenen!!! Veel succes ermee.Groetjes
Die heb ik ook en ik moet zeggen. Ik ben er nog altijd absoluut verliefd op, maar inlopen is zeker een must.
Heb ondertussen nog eens verder gekeken op die ene site waar je schoentjes opstaan, er staan wel nog een paar leuke schoenen op, waar heb je die allemaal gevonden?Groetjes
Hey Cindy,pinterest is een site waar iedereen foto's op kan posten en die kan je dan zelf "pinnen" op een eigen gemaakt virtueel prikbord,dus alles wat ik mooi vind pin ik op mijn eigen prikbord,heb er 1 voor schoenen,1 voor trouwideetjes,1 voor foto ideetjes en 1 voor ons huis. Meeste foto's zijn vanuit Amerika dus hier niet te krijgen,spijtig genoeg
Ja spijtig,stonden een paar (meerder) mooie schoenen bij,toch nog veel geluk met "jouw" schoentjes