Terug naar overzicht
Jaaaaaaaaaaaaa, wij doen geen moeder en vader dans, gaan enkel met elkaar dansen, en dan derna nog is met elkaar dansen terwijl onze dichte familie erbij komt, en dan nog eens met elkaar dansen terwijl iedereen erbij komt en dan barst de feest los :-)Geen gedoe met die vaders en moeders, heb een vader en stiefvader en wil niemand tegen de schenen stampen...Groetjes xx
Dat is wel een zeer leuk idee, dan heb je meteen iedereen op de dansvloer Bedankt voor de tip
Wij gaan dat op niet doen denk ik. We beginnen met een slow en doen dan een up tempo nummertje voor de sfeer. Of misschien wel een leukkinderliedje samen met onze kindjes.
wij doen het ook niet
Wij doen het net als Jamina!
met nog 8dagen en 10uren zijn we er nog niet uit als we met ouders gaan dansen of nietik wil héél graag met papa dansen maar mama is geen danser en zie die dan niet met yvo(papa van verloofde) dansen als bruno met elly(stiefmama verloofde) danst..dus zijn er echt nog niet uitmisschien bruno met mijn getuigen, ik met papa, en yvo met elly dan kan mijn mama verder stoeltje plak doen :-)
Onze openingsdans zal gemixt worden met een polonaise zodat het feest losbarst! :)Als ik daarna met ons papa wil dansen, zal ik wel een slowke aanvragen ;-)
Wij doen ook enkel openingsdans. We voorzien vuurwerkstokjes voor de gasten, zo van die van 70cm die lang branden. De DJ gaat vragen om in een kring rond ons te staan tijdens de openingsdans en daarna wordt direct een feestplaat gedraaid. Iedereen staat dan al op de dansvloer, en hopelijk zit de sfeer er zo direct in :-)