TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Vicky
8-6-2013
|
13-6-2012 8:40:00
Exen.. zelden zijn die ergens goed voor! Al helemaal niet als ze zich zo gedragen. Hoop echt voor jullie dat ze zich koest houdt! Kan je ventje haar er niet eens correct op aanspreken?
|
|
Silke
6-10-2012
|
13-6-2012 9:21:57
Ik zou zeggen nieuw gsmnummer nemen maar gezien er een kind is zal dit niet lukken.
Mss moet je verloofde haar idd eens aanspreken dat ze voor zo een dingen de mensen van smorgens niet moet lastig vallen, dat hij nog wel contact met haar wil als het over hun gezamelijk kind gaat!
En mss moet je verloofde gewoon soms eens niet oppakken, eens niet onmiddellijk terug smsen of toch niet als het over belachelijke dingen gaat en wanneer ze aan de telefoon komt haar snel afwimpelen zodat ze voelt dat het niet pakt.
Want je verloofde wil wrs gewoon beleefd blijven om geen ruzie te maken in het belang van het kind, maar als hij hierin blijft mee gaan en vriendelijkblijft doen, zal zij op den duur denken dat er terug "hoop" is...terwijl het niet zo is en nog meer haar best doen. En dit wil je wrs wel vermijden?
|
|
Delphine
20-7-2012
|
13-6-2012 9:54:47
Niets van aantrekken. Het moet uw dag worden, DE DAG. Negeer ze en straal op je dag.
Uw vriend zal het ook niet leuk vinden als hij ziet dat je er zo onder lijdt.
En als dit echt niet lukt, praat er dan zeker eens over met uw vriend. Hij zal je hetzelfde zeggen als ik. Jij bent de enige die hij graag ziet en met wie hij wil trouwen. Ze mag alles doen, ze is hem kwijt. Geniet ervan dat ze zo jaloers is. :p
Kzou in alle geval niet proberen het zelf op te lossen en naar haar toestappen want dan ga je het enkel verergeren.
|
|
joyce
26-10-2013
|
13-6-2012 11:06:50
Hier nog z'n situatie ,ex van mijn verloofde en mama van zijn dochtertje die neemt alles heel goed op en is blij komt brittje zelfs op het feest halen zodat wij ook iets aan het feest hebben en is zelfs mee geweest voor britt haar kleedje en schoenen met mij. MAAR die ex van mij kzou hem op kanon willen zetten richting maan en nooit meer terug op begin ging het goed hij is degene die weg gegaan is met mij voor mijn beste vriendin maar sins de trouw korter bij komt smst die ook van die flauwe smsjes ik lach er eens mee maar mijn verloofde gaat niet blijven lachen vrees ik dus ik vriendelijk gezegd van stop er mee jij het uw ik het mijn maar toen zei hij wist niet dat het mij z'n pijn zou doen dat je zou trouwen ja hallo had ter maar paar jaar geleden aan moeten denken en zijn .... in zijn broek moeten houden voor mijn vriendin maarja uiteindelijk nu al 2 dagen wind stil. dus exen tzal altijd wel iets zijn
|
|
heidi
10-7-2012
|
13-6-2012 11:23:34
Hallo, Van gsm nummer veranderen is zeker geen optie omdat hij zelfstandige is en overal staat zijn nummer op, dus ja, da gaat niet. Ik denk ook dat hij gewoon doet tegen haar voor hun dochter maar ja, kom zeg, wil toch gewoon niet zeggen dat ze hem constant smsen moet sturen, met Kerst, stuurde ze ook, ik heb nog kerstkaartjes gevonden van het laatste jaar (2007-2008) dat we samen waren, als je ze wil zien, laat me maar weten, en wat raad je: ze zaten in de boekentas,... er stond toen ook nog bij dat ze het heel lastig had gehad met die dagen en dat ze hem zo gemist had,... en moeten jullie nog weten, ze heeft zelf ook iemand he, maar denk niet da hij van al die dingen van haar op de hoogte is, ocharme dienen vent!!! hun dochter had per ongeluk een spiegel gebroken, amaai da kind heeft serieus op hare donder gekregen omdat het een spiegel van hem was, allee jong, ..
pffffff heb het zwaar vandaag, heb al zitten wenen ervoor maar ja wat lost het op, niks zeker alleen mezelf last bezorgen ermee, .....
een droevig bruidje
|
|
Sandra
14-7-2012
|
13-6-2012 15:48:58
Hey meid, ik zit in krak dezelfde situatie als jij. Zij heeft ondertussen zelf ook al meer als twee jaar een relatie maar kan mijn verloofde nog steeds niet loslaten. Ze belt en smst vaak voor de meest onnozele dingen en gebruikt hun dochtertje ook constant als excuus om aan de lijn te komen. Ik vraag me eigenlijk af hoe het komt dat haar vriend dit allemaal pikt. En hoe dichter de trouw komt hoe erger het wordt. Om onnozel van te worden, ben er zelfs aan het denken om onze ceremoniemeester een foto te geven van haar en haar de toegang te weigeren Heel moeilijke situatie, maar ik denk dan: 'Hij heeft voor mij gekozen en trouwt met mij'
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|