Terug naar overzicht
Hoi Maika, zelfde dag en ongeveer hetzelfde schema :) Bij ons zijn er ook heel wat mensen die gezegd hebben dat ze zullen komen ondanks het feit dat het een vrijdag is... Ik had gedacht aan een stuk of 100 en als er tekort zijn dan kunnen ze met twee lezen... Onze pastoor had gezegd dat er meestal maar een man of 50-75 naar een trouwmis komt, maar ik heb precies toch het geval dat het bij ons een stukje meer zal zijn. Ik heb nog geen idee van prijs, maar wil daar toch niet te veel geld meer aan spenderen!
*precies toch het idee
De goedkoopste oplossing zal volgens mij een copycenter zijn. Bij voorkeur één waar ze vanaf je bestand kunnen afdrukken (via usb, mail of cdrom) dan ben je zeker van goede kwaliteit. Kopies van jouw zelf afgedrukte boekje kunnen natuurlijk ook maar daar is meer risico op vlekjes en schoonheidsfoutjes.E.
Hallo, Wij hebben ze zelf geprint, dit kwam vrij goedkoop uit. Maar als je eentje afprint en dit laat kopiëren in een copiecenter komt dit ook wel redelijk goedkoop uit. Of je stuurt je bestand (best pdf) door via mail of op usb stick). Je kan ze dan wel best zelf inbinden (tenzij je ze laat nieten bij het kopiëren).Wij hebben er een 100-tal voorzien. Er waren ook heel veel mensen die zeiden dat ze gingen komen, maar uiteindelijk hebben we er toch een hoopje over... Bij ons waren er toch heel wat mensen minder dan ze gezegd hadden...GroetjesAnnelies
Bij ons is het 1€ per boekje, omdat we gekleurde kaft hebben (met foto op).Het aantal, daar ben ik nog niet zeker van.