Terug naar overzicht
Check! Hier ook 'n winters bruidje!Mooie datum, trouwens. Verlopen de voorbereidingen 'n beetje vlot?
Wij ook :)
Voor ons ook een winterhuwelijk :-)Aangezien we het sowies klein en gezellig wilden houden leek de winter ons ideaal. En hopelijk hangt er tegen de 15e overal massa's kerstversiering zodat het super gezellig wordt :-)
In november
Dames, ik ben al getrouwd, tijdens een prachtige winterdag in december vorig jaar.Jullie gaan de keuze absoluut niet beklagen.Ik had s morgens een beetje sneeuw, ganse dag een prachtige winterzon die echt zijn effect niet mist op de foto's. Oeral was er kerstversiering, en heb een prachtige avondrapportege aan onze locatie met magnifieke verlichting.Het eten smaakt ook gewoon beter, want je hebt geen last van potentiële hitte en het is zo knus en gezellig. Open haard , kaarsjes....Veel plezier met de voorbereidingen !
Ik krijg ineens nog meer zin in m'n winterhuwelijk als ik jouw berichtje lees, Sarah! Had trouwens je foto's 'n tijdje geleden al 'ns bekeken 'n tijdje terug en vond ze echt super. Je kleed ook helemaal mijn ding.
enkele dagen voor jullie :)hoop ook op zo'n gezellige winterdag!
Hier ook een winterbruidje, nog een kleine 6 maanden ;-). Kijk er zo hart naar uit!!
Wij trouwen op 1 december 2012, dus ook wel een winterbruidje.We hebben nog thans al enkele negatieve reacties gekregen, maar toch gaan we er nog volop voor.Mijn verloofde hoopt zelf op een mooie sneeuwdag.grs
wij trouwen dezelfde datum als jullie ook 12-12-12
Hier ook nog een winterbruidje van 1-12-2012,ook wij hebben enkele reacties gekregen van "huh? in de winter?" Eerlijk gezegd had ik zelf ook nooit gedacht dat ik ooit een winterbruidje zou worden maar nu ben ik er superblij mee!Ik hoop stiekum ook wel op een wit tapijtje ;) Zijn er toevallig ook winterbruidjes Mijn vriend en ik zijn dit jaar 10 jaar samen en we wilden dus nog graag dit jaar trouwen,omdat we blijkbaar wat laat waren met de feestzaal is het 1 december geworden,aanvankelijk was het september de bedoeling :)Ik heb vorige week mijn droomjurk gevonden,1e winkel,1e kleedje,liefde op het 1e gezicht :)Zijn er toevallig ook winterbruidjes uit de kempen?De voorbereidingen rond dit hele gebeuren vind ik in ieder geval superleuk!groetjes!
Hoi Raissa, bedankt voor de leuke woordenWij hebben in het begin ook wel negatieve reacties gehad, maar zelfs mijn schoonmoeder ; die echt elke keer erover begon te zzzzzzz, gaf toe dat het een perfecte dag was Gewoon over u laten waaien, komt snor!
Hier niet echt negatieve reacties, maar wel heel verbaasd. Net alsof het zo extreem raar is om in de winter te trouwen. We trekken het ons niet aan, we waren direct overtuigd van een winterhuwelijk omdat het ons veel gezelliger lijkt.@ ellen: wij zijn niet uit de kempen, maar noord-limburg (overpelt), en ons feest gaat door in Mol. Is toch een beetje in de streek :-) Van waar zijn jullie?
Wij trouwen begin januari... Van mij mag het sneeuwen, vriezen, maakt niet uit! Zolang het niet zo'n miezerig regenweer is zal ik zeer blij zijn. Ik stel het me al voor.. Foto's in de sneeuw met zo'n roze wangetjes van de kou, gezellig!Ook hier veel verbaasde reacties, vooral van de oudere garde. "HUH? id winter? zo koud?"Tja, dan dragen ze maar een extra frakske en thermisch ondergoed onder de kleedjes eh! =)Wij zijn zeer tevreden met onze datum!
hallo tessa zijn julie uit de streken van brugge trouwen jullie s'morgen of s'avonds wij rond drie uur want de kinderen zitten volop in de examenperiode ,hoe verlopen jullie voorbereidingen van mij niet goed ik weet niet waar ik moet aanbeginnen het eerste dat ik nu al heb is de fotograaf en het stadhuis voor de rest gaat alles moeizaam.mmar in de groote vakantie heb ik nog alle tijd om alles op de puntjes te krijgen.groetjes caro
hey caroline, wij zijn van knokke dus nie zo ver . wij trouwen om 14 u 30. Met de voorbereidingen goed, maar kmoe wel zeggen dak vroeg begonnen ben .De grootste dingen zijn al een tijdje geregeld. als je nog iets wil weten mag je het gerust laten weten .Groetjes Tessa