Terug naar overzicht
Oh leuk!! Ik ga de photo booth spulletjes nog bestellen Topje is ook geweldig hé!!
Oh ja, grappig :-) die photo boot spullen! :-)Ik vond het ook een mooi topje, vooral de kanten rug is ook speciaal...mag ook é voor zo een speciale dag! :-)Ben benieuwd...topje zal er snel zijn, op de kapstok zal ik nog even mogen wachten denk ik want ze had veel werk zei de shop owner :-)!groetjes!
Ik vind het wel spijtig dat je voor elke bestelling verzendkosten moet betalen,de ene shop heeft dit,de anders shop dat...het gaan die kleine dingen zijn waarmee ik boven mijn budget ga zitten denk ik
ja die verzendkosten ok nog...maar die douane!!op onze cake topper 26 euro nog moeten betalen...pfff! :-)en op mijn haarspeld 12 euro (ok...nog aanvaardbaar)maar het is het wel allemaal waard :-)!budget...eum...daar zitten wij intussen eigenlijk ook al een beetje over (als ik echt alles meereken...ook honeymoon, mijn kleed, zijn kostuum ed...chance dat de kledij nog sponsoring was!!)groetjes!
Oei, die douane heb ik nog niet meegerekend. Mijn i do stickertjes waren zo plat dat ze in een gewone envelop paste dus geen extra kosten,zal bij de volgende bestelling wel anders zijn En ja de kosten...als ge dan ook nog is alles dubbel koopt (schoenen en juwelen tot hiertoe) dan loopt het op hé,maar het is het inderdaad allemaal wel waard,we zullen stralen Groetjes
Ja, als t een kartonnen doos is, kunde wel is prijs hebben :-)!Hihi...zo lang da ge geen 2 kleedjes koopt ist goed!Maar ge staat nog op 1 zeker met uw wedstrijd op facebook??Dus mss heb je dan uw 2de kleedje gratis ;-)!groetjes!
Hey, ben eventjes gaan kijken naar dat topje... Er staat 126 USD bij = 100€??
18 USD :-)Zal mss foutje op de pagina zijn dan :-)groetjes!
Ah, dat klinkt al beter :D Ik wil er ook wel zo eentje!
ja, tis leuk é :-)! hihi...etsy staat VOL leuke spulletjes...
Douane?? Hoe bedoel je??Ik heb vorige week iets besteld, betaald en vrijdag zat het al in mijn bus... Wanneer krijgen jullie die douanekosten dan?? Groetjes!
ik heb op m'n weddingtopper ook nog 27 euro moeten betalen voor de douane :s
@Tiffanie: douane taxeert soms je pakket (invoerrechten)...je moet geluk hebben, soms gaat het gewoon door...ik heb ook 26 euro op de cake topper moeten betalen en op mijn haarspeld 12 euro...
En hoe of wanneer krijg je dat dan te horen dat je douane taxen moet betalen??
Als de postbode met uw pakje aan de deur staat of er een briefje in uw bus steekt met 'te betalen bedrag = ... euro' :-)Eerst betalen, dan pakje krijgen :-)
Aaah ik kreeg enkel het pakje dus geen douane kosten voor mij dan?!Leuk! Hihihi
Ik heb vandaag ook mijn haarspeld van etsy gekregen zonder douanekosten :) Oef. Maar de speld was natuurlijk maar 10 dollar, en ik had al belachelijk veel shipping kosten moeten betalen volgens dat de speld maar zo goedkoop was (ongeveer nog eens 10 dollar). De owner van de shop vond het zo erg dat het zo veel shipping kosten waren, dat ze er nog een gratis haarspeldje bovenop had gedaan en een handgeschreven bedankingskaartje :)Nu nog onze ringen, die komen ook van etsy. Dan zouden we wel eens aan douanekosten kunnen liggen :s. Maar we hebben gevraagd om het te verpakken alsof het een persoonlijk pakje is van hen voor ons, en niet alsof we iets in hun winkel gekocht hebben .We zullen zien hoe het loopt.
Bride topje aangekomen als 'gift' - ZONDER douane kosten!!Joepieeeee!!!
Joehoeeeeeeeeeeee!! ;-))