Terug naar overzicht
wij hebben ook zitten denken, zoeken, om een thema te vinden die iets zegt over ons beiden, maar we hebben niets gevonden, alé ja, toch niets haalbaars gevonden . Dus doen we liever geen thema maar we nummeren de tafels gewoon. Niemand weet echter aan welke tafel ze zullen zitten tot we aan tafel gaan (ceremoniemeester roept de namen af) Succes ermee!
Wij zijn beiden nogal reizigers en geven elke tafel de naam van een land/stad waar we de voorbije jaren eens op vakantie of weekend waren. Op iedere tafel zetten we dan ook een foto van ons beiden op die bestemming. Misschien zorgt dit ook voor wat inspiratie???
Wij hebben ook geen thema's, wij gaan iedereen laten zitten waar ze willen daar het geen uitgebreide menu is maar een barbeque.Heb al wel meegemaakt dat mansen aan tafl gevraagd worden met filmmuziek (titelsongs), was wel leuk!Liedjes van disney?Bij mijn stiefzus hadden de tafels namen van schilders.Ben je sportief? sporttafels...Ik denk maar hardop he :-)succes in elk geval
... mensen aan tafel gevraagd worden.... Hahaha djeezes, ik zal maar stoppen voor vandaag :-)
Bij ons wordt iedereen afgeroepen, doen ze altijd zo in de zaal, dus ik werk met geen thema. Gewoon tafel 1,2,3 ...
hier zijn het gekleurde origami zwaantjes
Bij ons is elke tafel een "beroemd" koppel en dan de eretafel zijn onze twee namen... Het koppel is een beetje afhankelijk van de tafel... Er is bijvoorbeeld een tafel 'Chuck en Blair' voor een tafel met een aantal vriendinnen van mij die grote Gossip Girl fans zijn, dat koppel zet ik dus niet bij oma's en opa's want die kennen ze niet :)
Wij zullen waarschijnlijk met snoepen werken, we wisten ook anders echt niet wat gekozen.
Ik heb gekleurde bloemetjes gehaakt, ze op een zakje genaaid met cuberdons in. Is meteen ook een bedankje...
Hey Fleur,Wij hebben elke tafel een naam (foto) van een zanger of zangeres gegeven.Bij het binnenkomen krijgen de gasten dan een gepersonaliseerd concertticket voor de zanger of zangeres van de tafel.Op de tafel gaan we kaders zetten met een foto van de artiest.In plaats van de namen af te roepen laten we dus een liedje van die artiest horen en dan weten de mensen dat hun concert gaat beginnen :-)Groetjesjoeri
Hoi Fleur,Wij hebben na lang twijfelen toch geopteerd om "Liefde is..." als thema te kiezen, met voor elke tafel een strip-plaatje (zoals Serena's avatar) met toepasselijk onderschrift..Groetjes, Jens
hoi,wij gaan ook de voor de namen van landen waar we al op vakantie zijn geweest,en op de tafels werken we dan met de vlag (in kleine versie).Groeten.