Terug naar overzicht
oh hoe leuk! een dikke proficiat (wat is de naam van je petekindje?)
Heel leuk. Proficiat. Hier loopt sinds minder dan een week een kitten rond. Ik loop daar al zo zot van. Wat zal dat met die kindjes zijn?! :)
Proficiat fiere peter! Geniet er ten volle van :-) Nu heb je gast bij op de trouw en op de foto's! ;-)
Oh we hebben het er nog maar over gehad en daar is de kleine bing al! Dikke proficiat hoor - ongelooflijk wat zo'n klein prutske met een grote mens doet he!
In al mijn enthousiasme ben ik de naam vergeten te vermelden :-)Hij heeft de naam Roan gekregen, vind het een speciale maar mooie naam.groetjesJoeri
Dikke proficiat!!En verwen die kleine spruit maar, hoor. Haha.
Hé, leuk zeg! Proficiat!
Inderdaad een mooie naam, proficiat peter!
wiiiiii proficiat, zo super leuk. Ik heb zo een vermoede dat het petekindje niks gaat te kort komen ;-)
proficiat met je peterschap geniet ermaar van ze worden snel groot :)ik ben onlangs ook meter geworden en ik zie die zo groeien ni normaal ik wens je plezier met je petekindje grtz nans
Proficiat!!! Geniet ervan!Groetjes.
Bedankt voor de leuke berichtjes allemaal.Ik ga er binnen een uurtje terug naartoe, ik zou er wel uren naar kunnen kijken :-)Het gaat zooooo hard verwend worden hihigroetjesjoeri
Supermooie naam en natuurlijk ook een megatoffe gebeurtenis! Geniet van je petekindje en dikke proficiat! xxx
Geniet maar van je petekind....................................................................................
De max! Wat een prachtig jaar voor u!
ooohhhhh proficiat, geniet ervan fiere peter.
Ooooh proficiat ineens een extra bruidskindje erbij