TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
stephanie
30-6-2012
|
14-6-2012 7:32:45
Hallo sara!
Ik kan ook niet zwijgen en zeker niet tegen mijn collega's (3 in totaal). Ik denkt dat dat bij héél veel mensen is.
groetjes
|
|
Marisa
1-9-2012
|
14-6-2012 7:43:15
Zelf lukt het me wel om bijna alles geheim te houden ten opzichte van verloofde en vrienden. Mijn familie daartegen is er slechter in :) Vorige zondag heeft mijn oma nog verklapt dat ik een sleep heb, aan mijn verloofde. Die oma's toch
|
|
Saartje
29-6-2013
|
14-6-2012 7:57:12
Ik heb, denk ik, graag bevestiging nodig. Wil voor veel dingen goedkeuring hebben van anderen. Dus dat zal voor mij ook zeer lastig worden om niet alles te verklappen. Ik zelf zit er ook niet zo mee in.
|
|
Delphine
4-5-2013
|
14-6-2012 8:16:08
Hier is oma ook zo'n grote babbelaar, dus probeer ik zoveel mogelijk te zwijgen tegen haar ;-) maar het is moeilijk natuurlijk want je wil al die leuke dingen natuurlijk delen met iedereen :-)
|
|
Raïssa
28-12-2012
|
14-6-2012 8:26:59
Haha, ja hoor! Ik ben 'n echte ramp in dat zwijgen, tegen de 1 vertel ik dat, tegen een ander iets anders. Als ze ooit allen eens samenzitten, kunnen ze het volledige verloop te weten komen. De 2 zaken die ik kan blijven verzwijgen is m'n kleed (gelukkig is m'n verloofde hier ferm gerust in en stelt hij niet teveel vragen) en ons liedje van onze openingsdans.
|
|
Eline
7-7-2012
|
14-6-2012 8:27:06
Ik kan ook niet zo goed zwijgen hoor. Zelfs over het kleed niet...
|
|
Jolien
4-8-2012
|
14-6-2012 8:46:34
Ik heb datzelfde probleem & ik heb ook veel vrienden en collega's die constant "vissen" naar het kleed, het eten, bruidskindjes,... Soms zo onverwacht dat het héél moeilijk is en moet nadenken wat ik moet antwoorden!
|
|
tima
8-9-2012
|
|
|
ruth
15-9-2012
|
14-6-2012 9:24:14
Ja toch wel :)
ik verklap ook al snel de walking dinner-vorm van ons feest, ik probeer de leuke details wel geheim te houden en dat lukt ook. Het kleed, daar zeg ik ook niets van :)
Maar je mag hier altijd over je kleed vertellen, ik zal wel luisteren :D
groetjes
ruth
|
|
Caroline
12-5-2012
|
14-6-2012 9:39:57
goh ik denk eigenlijk dat wij niet gezwegen hebben, als ze ons iets vroegen zeiden we het gwn. Mijn kleed had mijn verloofde zelfs mee gaan kiezen en later is mijn schoonzusje er mee om geweest. Mijn oma die wist werkelijk alles, want alles wat besteld werd is daar toegekomen en hebben we haar laten zien, ze vond het nog zo leuk.
de openigsdans is geheim kunnen blijven, maar voor de rest niet veel eigenlijk
de familie vond dat wel leuk, ze voelden zich op die manier heel betrokken en wisten ook waaraan zich te verachten
groetjes
|
|
lien
4-5-2013
|
14-6-2012 11:12:30
Man man ik heb er ook problemen mee zenne, en dan hebben we bijna nog niks vastliggen. ik was van plan om ons vervoer geheim te houden. tot de eerste persoon vroeg: ah welk vervoer hebben jullie? ipv te zeggen dat is geheim antwoordde ik: een VW samba busje, ik kon mezelf wel dooddoen :-) !!4 Nu hebben we beslist om waarschijnlijk time of my life uit dirty dancing als openingsdans te doen. en gisteren hebben we de lift geoefend en die ging eigenlijk vrij goed. Dus nu wil ik dit fier tegen iedereen gaan verkondingen dat wij dat kunnen maar dit MOET EN ZAL ik geheim houden :-) !!
|
|
Femke
8-9-2012
|
14-6-2012 12:38:31
Ik snap het volledig! Soms vraag ik aan men verloofde "En wat denk je dat men kleed zal zijn?" Dan antwoord hij en dan wil ik hem zo graag de waarheid zeggen. Het is dom van mij om er zelf naar te vragen maar ik vind het gewoon zo leuk en ben ook erg benieuwd naar zijn reactie!
Groetjes Femke.
|
|
joyce
26-10-2013
|
14-6-2012 13:12:06
hier net het zelfde mijn kleed weet niemand behalve mijn zusje die was mee maar al de rest weten de ouders en schoonouders wel het menu en de bedankjes? ik hoop dat ze het ook wel voor hun gehouden hebben...
en de verloofde denkt dat ik trouw in zwart met blauw (kan dit zeer geloofwaaridg vertellen beide supporter club brugge dus ja die is er mee weg :-) )
|
|
marinka
7-7-2012
|
14-6-2012 17:44:55
hihi ik heb al bijna alles verklapt haha zelfs mijn vriend heeft mijn kleed al op foto gezien. weet niet of dat veel verschil zal uitmaken aan het moment zelf hoor. ik ben eigenlijk niet echt voor al die wetjes en regeltjes, wat komt komt en wat niet komt awel ja komt niet he lol niet teveel over vanalles en nog wat piekeren meid geniet van alles! van elk dingetje dat je voorbereid en wil je dat delen met iemand dan doe je dat toch gewoon
|
|
Ellen
25-5-2012
|
15-6-2012 17:13:00
Vreselijk, ik haat dingen verzwijgen voor mijn man en vice versa ook trouwens, zo wist ik op vorohand dat hij mij ten huwelijk ging vragen, en kan ik geen verrassingsfeestjes voor zijn verjaardag geven. Ik heb een redelijk idee welke jurk ik definitief ga kiezen en ik vind het nu al lastig om te zwijgen, ik denk dat zowat iedereen behalve mijn man al weet wat ik op het oog heb! iedereen weet al wat het eten zal zijn, enzo. Maar ik ga echt keihard op mijn tanden bijten dat mijn man niet op voorhand weet hoe mijn kleed eruit ziet, dat brengt ongeluk en dat wil ik niet. Maar echt GRRRRRRR kom er zot van
|
|
roxanne
7-7-2012
|
26-6-2012 9:28:43
Wij weten zelf zeer weinig van onze grote dag af. Bijna alles is uit handen gegeven aan vrienden... One big surprise!!! Iedereen die mee organiseert weet een stuk af van de dag. Iedereen weet wat we gaan eten en waar het feest is (chanceke!!!) Onze vrienden weten hoe de dagindeling en het avondfeest eruit zal zien. Ik weet ook nog wel in welke kleuren de zalen versierd zullen worden.
Mijn moeder en ik weten dat er bedankjes zijn voor de gasten, voor de rest is dat voor iedereen een verrassing.
Ik ben de enige die weet hoe de burgelijke plechtigheid er zal uit zien en welke muziek er zal gespeeld worden. En op welke manier de ringen bij ons gaan geraken.
Zoals je merkt is het bij ons nogal hectisch maar op die manier heb je ook veel minder stress.
Mijn verloofde weet amper van iets. Hij weet de dagindeling, wie er is uitgenodigd, wat we eten en vaag weet hij iets over het kleurenthema. Hij wou verrast worden!!!! Awel hij gaat nog verschieten denk ik!!!!!
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|