Terug naar overzicht
Tof idee! Misschien pikken we het wel ;). geen idee waar je ze goedkoop zou kunnen krijgen. Misschien eens rondkijken op het internet of je ze ergens kan bestellen? Misschien zelf maken? Hoewel ik denk dat zelf maken veel tijd in beslag zou nemen...
Hoi!Je moet eens kijken bij de plaatselijke vogelopvangcentra. Zij verkopen zulke dingen wel, en je steunt er meteen het goede doel voor.... Je kan eventueel een kleine deal sluiten, dat het toch een promotie voor hen is (klein logo ofzo op laten vermelden), en dat je een groot aantal neemt, babbel babbel....Je kan het maar eens proberen!Greets
ze hebben er in de action
Bij Walzkidzz hebben ze dat (enkel online-winkel): www.walzkidzz.be. Ik vind het niet zo direct online, maar het is een blank huisje dat je zelf nog kan beschilderen. Verf zit er ook bij.Dit hebben ze bijvoorbeeld ook: http://www.walzkidzz.be/dmc_mb3_search_pi1.num/10000/dmc_mb3_search_pi1.searchstring/vogelhuis/product/4892776/L/3/Vogel-voederstation.a930.0.html#top Dat is eerder een voederplankje, maar wel in de vorm van een huisje.Als je iets bij walzkidzz wilt bestellen, laat het me dan weten. Ik krijg regelmatig mailtjes met een kortingscode (bv -10% op hele bestelling, of geen verzendkosten ofzo).Katrienwetrouwen@hotmail.be